Hon ville dejta långsamt. Jag bröt av dejtingen men var jag för snabb??
Tack för alla svar. Jag håller med det ni alla säger egentligen.. man kan ju inte anpassa sig efter den andras problem och sådär konstant.. Det är ju ge och ta lite och ger man inget så tröttnar ju den andre.. Börjat skriva lite smått med henne igen iaf men jag har inga förhoppningar att det ska bli mer än vänskap i bästa fall. Hon är kul att skriva med åtminstone så det kan kanske funka bättre som vänskap isåfall.
Att det ska vara så svårt att hitta en tjej online som skriver så bra som denna men som också visar intresse och inte har en massa bakomliggande problem och grejer... Verkar nästan omöjligt att hitta. Skrivit med någon mer men det är verkligen alltid bara korta svar och i vissa fall vara typ 3 ord per svar... lagom kul att skriva med såna tjejer. Fattar inte vad de gör på dejtingaidor öht om de inte ens vill skriva något... speciellt när de gett mig en like först tillochmed... så tröttsamt.
Många vill inte dejta eller ha förhållande med någon där man är ständig tvåa. Eller trea, eller fyra... beroende på antal avkommor.