Inlägg från: Anonym (Heta nätter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Heta nätter)

Kan inte komma av penetrering

Anonym (Mogen Q) skrev 2024-09-17 17:33:48 följande:
    På vilket sätt har du svarat TS, vilka är dina råd och på vilket sätt försöker du hjälpa?

Ditt sätt att uttrycka dig mot TS trådstart och mot andra medlemmar gör att du inte förtjänar något svar.

Detta är verkligen inte trams.

Jag vet det av egen erfarenhet.
    Och jag vet det efter att jag har pratat med många kvinnor och par, med läkare och med fysioterapeuter, om just denna saken.

Sedan om du har en annan åsikt så är det upp till dig.
    Jag förbehåller mig att få ha min egen åsikt och att få göra mitt bästa för att ge råd och hjälpa TS, och andra. I min åsikt har jag dessutom fullt stöd från de nämnda.
    Men självfallet respekterar jag att du har en annan åsikt, trots att dina åsikter framstår som väldigt inskränkta i mina ögon.

Var vänlig försök tänka på hur du uttrycker dig och hur du bemöter dina medmänniskor i detta och i alla forum.
    Jösses. Var har du lärt dig sex och samlevnad, anatomi och liknande. Finns bara två förklaringar till ett så obegåvat inlägg. Antingen är du helt bortkommen eller så är du en en extremt osäker 12 årig kille som inte vill få dina kunskaper i anatomi och kvinnliga orgasmer jämförda med andra killar och känner dig helt utkonkurrerad av en vibrerande dildo. Kan delge dig en liten hemlighet, en helt vanlig eltanborste kan förmodligen ge en kvinna njutning på ett sätt du inte ens kan fantisera om. 
Svar på tråden Kan inte komma av penetrering