Gravid med bf Juni 2025!
Hej och välkommen till tråden och stort grattis till er graviditet! Här kan vi dela med oss av vår resa från start och bara hoppas att vi alla kommer i mål!❤️
Hej och välkommen till tråden och stort grattis till er graviditet! Här kan vi dela med oss av vår resa från start och bara hoppas att vi alla kommer i mål!❤️
Har ni gjort något kul när ni berättade för anhöriga att ni är gravida? Kommer ni ta reda på kön och när, hur isåfall? Har tänkt på vid TUL att vi ska gissa kön och sen om det går få reda på v.20 vill vi veta. Har hört att vissa ber barnmorska skriva på en lapp och så kan man bestämma själva när man vill ta reda på könet.
Vad kul att göra på nyår. Har jag RUL innan året är slut var det en smart idé.
Var på tul idag. Blev daterad till 22/5 så jag antar att jag få lämna denna gruppen och leta rätt på majgruppen istället 😅
Du får gärna stanna kvar i denna grupp som sagt alla graviditeter är olika och man vet aldrig när förlossningen blir om det inte är planerat kejsarsnitt. Du är så välkommen, men förstår om du vill gå med i maj grupp med. Tror nog en del kommer födas i maj, de flesta i juni och några i juli av dem som är med här 🥰
För alla er som mår illa- har ni testat ingefära kapslar? Jag trodde inte jag hade en bebis I magen för jag kan ränka på en hand hur många gånger jag mått illa. Förra graviditeten var snudd på att jag sjukskrev mig från v.7 för jag klarade knappt av att jobba.
För alla er som mår illa- har ni testat ingefära kapslar? Jag trodde inte jag hade en bebis I magen för jag kan ränka på en hand hur många gånger jag mått illa. Förra graviditeten var snudd på att jag sjukskrev mig från v.7 för jag klarade knappt av att jobba.
Tycker jag har börjat känna sparkar nu. Betydligt tidigare än vid första graviditeten. Borde vara i vecka 13-14 nu. Sist kände jag inte förrän efter V.20 om jag minns rätt.