• Anonym (Junibebis?)

Letrozole, följas åt?

Hej!

Jag har nyligen fått en pcos diagnos och påbörjade min första omgång med enkeldos Letrozole igår (CD3)

Jag ska följa min ägglossning genom framför allt tempning.

Någon som vill följas åt?

• Svar på tråden Letrozole, följas åt?
  • Nanathalie
    Barnlängtan2024 skrev 2025-01-10 11:38:54 följande:
    Vad va din hcg värde?❤️❤️❤️
    3022 ❤️
  • Barnlängtan2024
    Nanathalie skrev 2025-01-10 15:33:09 följande:

Idag fick jag se mitt lille pyre MED ETT TICKANDE HJÄRTA ❤️ Gud vad jag blev lättad. Lämnade nytt hcgprov som vi får svar på på måndagseftermiddagen.

Ser båda delar ut har jag inget att oroa mig över ❤️

Mitt tidigare värde för 2 dagar sedan på 6+0 var 3022.

Åhhh va glad jag blir för din skull!! lilla plutten vill busa lite innan den kommer ut 😂❤️
  • Nanathalie
    Barnlängtan2024 skrev 2025-01-10 16:06:38 följande:
    Åhhh va glad jag blir för din skull!! lilla plutten vill busa lite innan den kommer ut 😂❤️
    Hela helvete vad jag var orolig! Som vi kämpat för denhär lille personen. Vägrar släppa den ❤️
  • Miatheone
    Nanathalie skrev 2025-01-10 15:33:09 följande:

Idag fick jag se mitt lille pyre MED ETT TICKANDE HJÄRTA ❤️ Gud vad jag blev lättad. Lämnade nytt hcgprov som vi får svar på på måndagseftermiddagen.

Ser båda delar ut har jag inget att oroa mig över ❤️

Mitt tidigare värde för 2 dagar sedan på 6+0 var 3022.

Nämen så roligt, Grattis ❤️ Hoppas på bra svar på måndag för dig 😍
  • Miatheone

En fråga till er allesammans, Vad använder ni för ägglossningstest? Har clearblues digitala hemma men läste att man inte ska ha det om man genomgår fertilitetsbehanling. Vilket märke har fungerat för er?

• Anonym (Junibebis?)
    Miatheone skrev 2025-01-10 21:10:37 följande:

En fråga till er allesammans, Vad använder ni för ägglossningstest? Har clearblues digitala hemma men läste att man inte ska ha det om man genomgår fertilitetsbehanling. Vilket märke har fungerat för er?

Easy@home från amazon, billiga och man kan scanna in dem i en app som mäter värdet och ser topparna. 10/0 ❤️
  • Vias

Vet inte om det kanske är samma som du menar, men jag har använt clearblue avanced och de stämde för mig nu senast iaf. Något dyra, så har beställt hem Easy@home för att testa.
  • Minilillis

Rekommendationerna jag har frått från livio (fertilitetsklinik) är dem rosa clerblue ägglossnings stickorna. 🤷🏼?♀️😊
  • Miatheone
    Minilillis skrev 2025-01-11 09:38:23 följande:
    Rekommendationerna jag har frått från livio (fertilitetsklinik) är dem rosa clerblue ägglossnings stickorna. 🤷🏼?♀️😊
    Ja dem har jag med, börjar kännas som det inte blir något denna månad, inget positivt ägglosningstest ännu i sikte 😒 
Svar på tråden Letrozole, följas åt?