Letrozole, följas åt?
Hej!
Jag har nyligen fått en pcos diagnos och påbörjade min första omgång med enkeldos Letrozole igår (CD3)
Jag ska följa min ägglossning genom framför allt tempning.
Någon som vill följas åt?
Hej!
Jag har nyligen fått en pcos diagnos och påbörjade min första omgång med enkeldos Letrozole igår (CD3)
Jag ska följa min ägglossning genom framför allt tempning.
Någon som vill följas åt?
Idag fick jag se mitt lille pyre MED ETT TICKANDE HJÄRTA ❤️ Gud vad jag blev lättad. Lämnade nytt hcgprov som vi får svar på på måndagseftermiddagen.
Ser båda delar ut har jag inget att oroa mig över ❤️
Mitt tidigare värde för 2 dagar sedan på 6+0 var 3022.
Idag fick jag se mitt lille pyre MED ETT TICKANDE HJÄRTA ❤️ Gud vad jag blev lättad. Lämnade nytt hcgprov som vi får svar på på måndagseftermiddagen.
Ser båda delar ut har jag inget att oroa mig över ❤️
Mitt tidigare värde för 2 dagar sedan på 6+0 var 3022.
En fråga till er allesammans, Vad använder ni för ägglossningstest? Har clearblues digitala hemma men läste att man inte ska ha det om man genomgår fertilitetsbehanling. Vilket märke har fungerat för er?
En fråga till er allesammans, Vad använder ni för ägglossningstest? Har clearblues digitala hemma men läste att man inte ska ha det om man genomgår fertilitetsbehanling. Vilket märke har fungerat för er?
Oj hoppla alla dem där symbolerna hoppade med utan anledning 😅😂