• Anonym (Ledsen)

Vill ändå

Ska försöka korta ner en lång historia ?..för 3 år sen träffade jag en 19 år yngre man som jobbade tillfälligt här i Sverige. Vi hade ett sexuellt förhållande där han kom hit på helgerna

Sen 1 år är han tillbaka i sitt land, ett icke eu land i balkan?..

Grejen är att hsn utnyttjat mig på pengar. Säkerligen över 100000 sammanlagt. Har inga sparpengar kvar.

Ändå är jag bunden till honom, och hsn vill komma till Sverige o bo med mig. Problemet är då att jag blir försörjningsskyldiig?

Jag mår skitdåligt över att mina pengar är slut så jag inte har möjlighet till det?..och jag längtar så enormt efter honom ?.mitt liv o tankar kretsar kring honom ?..vad ska jag ta mig till, ? 😭

• Svar på tråden Vill ändå
  • Anonym (Hmm)

Börja ta ansvar för dig själv och sluta tänka med det du har mellan benen.

Snubben har blåst dig på 100 TUSEN KRONOR! 
    Driver du med mig eller har du ingen självrespekt överhuvudtaget? 

Han vill inte bo hos dig för att han tycker om dig, utan för att du gör som han säger åt dig att göra, tom ger bort alla dina sparpengar. 

Han är destruktiv för dig! Väx upp ? 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Erfaren_man)

Det här är så knäppt att jag inte ens tänker kommentera. 

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-09-25 00:36:50 följande:

Börja ta ansvar för dig själv och sluta tänka med det du har mellan benen.

Snubben har blåst dig på 100 TUSEN KRONOR! 
    Driver du med mig eller har du ingen självrespekt överhuvudtaget? 

Han vill inte bo hos dig för att han tycker om dig, utan för att du gör som han säger åt dig att göra, tom ger bort alla dina sparpengar. 

Han är destruktiv för dig! Väx upp ? 

Blåst o blåst ....jag har ju frivilligt gett honom pengarna
  • Anonym (Kim)

Du har frivilligt slösat bort dina besparingar. Hur tänkte du då? Till vilken nytta? Föreslå att du flyttar till honom istället. Då får han försörja dig istället. Nämen visst nä - han utnyttjade dig på många sätt. Hur bekvämt var det inte för honom? Lagoma träffar med käk och fritt sex. Dessutom fickpengar. Du har valt det själv och får ta konsekvenserna. Inse att du gått på en typ av romansbedragare. Lyft på hatten och gå vidare. Dyr lärpenning. 

• Anonym (What)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-09-25 07:39:31 följande:
    Blåst o blåst ....jag har ju frivilligt gett honom pengarna
    Jaha men dåså. Då är ju allting bra då eller? Vad är problemet?
  • Hjelm

Du är inte ett dugg bunden till honom. Du väljer helt frivilligt att ge bort dina besparingar till en ung toyboy i utbyte mot att du vill ha ett sexliv med honom. En sorts prostitution. Glöm att detta är kärlek, han kan närsomhelst byta ut dig mot någon annan som kan erbjuda mer.
    Det mest otroliga är att du ser dig som ett offer, att det är dig det är synd om.
    Bara skärp dig och ta ansvar för dig själv.

• Anonym (Ledsen)

Ser mig verkligen inte som ett offer. Största problemet är att jag saknar honom, och verkligen vill att han kommer till Sverige....vilket han själv vill. För att försöka få jobb o ett bättre liv.

Men han är utfattig o jag har inte pengar att hjälpa honom hit. Ville mest ventilera 😢

• Anonym (Ledsen)
    Tow2Mater skrev 2024-09-25 22:33:03 följande:

Skaffa ett till jobb.

?
Svar på tråden Vill ändå