Dubbla signaler
För någon vecka sedan lämnade min stora kärlek vårt liv tillsammans. Lite som en blixt från en klar himmel.
vi har haft en del bråk gällande barnens mamma där jag känt mig åsidosatt och bortprioriterat. Vilket lett till dessa bråk då han lovat att sätta gränser emot henne, tills nästa gång hon ringer och kräver massor som innebär att vi får avboka saker. Hade det varit för barnens skull hade jag inte sagt något. 95% av gångerna är det dagen innan, eller samma dag, hon ringer och ändrar överenskomna tider, begär att han ska köra 9 mil (ja 9) för att hämta barnen och ha dem till hon är hemma för hon ska ärende efter jobb etc. detta har då som sagt var lett till rejäla bråk mellan oss då jag ifrågasatt varför vi alltid måste avboka för att hon struntar i att planera och kräver (stora bokstäver med utropstecken med orden du ska) och han orkade inte bråken längre och avslutade oss.
för ungefär en vecka sedan var han här och pratade.Han berättar då att han inte har känslor kvar då dessa försvunnit på grund av alla bråk. (Han sa han älskade mig på morgonen samma dag han gjorde slut innan vi åkte till jobb)
Jag råkade lägga min hand på hans arm när jag stod sidan om stolen han satt på, han la armen om mina vader, borrade in pannan i min mage och bara satt där, en bra stund. Grät vid något tillfälle. När han sen skulle gå kramade han mig hårt, kysste mig, kramade mig igen och ville inte släppa mig. Jag släppte honom, han stod kvar och kramade mig. ville få lov att höra av sig ibland och höra hur det var. Detta sa jag nej till.
vi har alltid haft en speciell magnetisk känsla mellan oss han och jag. En riktig extrem känslomässig kontakt. Denna finns fortfarande och jag känner av hans känslor i beröringarna och handlingarna från hans sida. Men han håller hårt ändå. Han har inga känslor.
hans beteende och hans ord går inte hand i hand och jag vet inte vad jag ska tro över huvud taget. jag Behöver kanske bara höra att jag inte är galen och anser att han ger dubbla signaler. Han vill egentligen inte detta men något gör att han måste.