Inlägg från: Anonym (Malus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Malus)

När bör man få träffa pojkvännens barn?

Njut av den tid du får istället. När barnet väl presenterats så kommer dit liv sannolikt inte vara lika bra längre.
    Småungar är skitjobbiga även för föräldrarna ibland, kan du ens tänka dig hur enerverade det skulle kunna bli för dig?
    Varför vill du ens träffa hans unge?

Själv hade jag inte ens inlett en relation med någon med småbarn. Det har livet lärt mig.

• Anonym (Malus)
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-10-08 15:47:34 följande:
    Jag är 32 :) Vi har ju gjort slut en gång och jag har varit en del av hans barns liv förut. Så nu säger han att han liksom känner  att det måstemåste gå rätt nu oh att det därmed är ett större steg än förra gången. Första gången tog det honom ca 10 månader att introducera mig.

Så jag har träffat hela hans familj en gång i tiden. Hans föräldrar och vänner känner ju mig redan men att inte träffa sonen gör liksom att vi står stilla då vi bara kan ses barnfria dagar än så länge.

Du och din kille verkar ha gått fortfare fram än folk brukar men vad kul att det gått så bra :)
    Jaha, är det du... njut av honom utan hans unge.
    Det är mitt absoluta råd.
  • Anonym (Malus)
    Tukt skrev 2024-10-08 22:08:53 följande:
    Ser du på allvar inte hur du i inlägg efter inlägg fokuserar på dina och din partners behov? Glad
    Som personen utan barn är det inte konstigt att se till kärleken först. Det är föräldern som får styra upp det som kommer till ungen.
    Sedan måste man som partner inte finna sig i att ständigt vara ett andrahandsval. Då kan personen i fråga hellre sitta där och leka tills ungen flyttar hemifrån.
Svar på tråden När bör man få träffa pojkvännens barn?