Inlägg från: Dexter dot com |Visa alla inlägg
  • Dexter dot com

När bör man få träffa pojkvännens barn?

Efter att ha setts varannan vecka i 8 månader är man i min värld långt ifrån att känna varandra så väl att man är säker på att relationen kommer hålla och att det är dax att introducera ett barn. Personligen hade jag backat rejält om någon velat att jag skulle träffa deras barn redan efter 8 månader.

• Dexter dot com
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-10-08 14:32:53 följande:
    Varför? Vad anser du låter konstigt?
    Får ändå nämna att han tog intiativet till att vi skulle återförenas och bli officiella och han är den som är mest drivande att arrangera träffar/telefonsamtal.
    Så varför tvivlar du på honom?
  • Dexter dot com
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-10-08 14:53:02 följande:
    Jag är ängsligt lagd när det kommer till relationer, helt enkelt. Jag tvivlade på att han skulle vilja ses igen efter första dejten, tvivlade på att han skulle vilja bli ihop med mig tills han tog upp det, osv. Därför längtar jag efter ett "bevis" på commitment som är att introducera mig.

Ju mer jag gillar någon desto mer änglig blir jag och letar efter "tecken" på att den andre inte gillar mig lika mycket pga att det känns fär bra för att vara sant.
     Människor med dålig självkänsla är ju oerhört jobbiga att umgås med så det är ju välinvesterad tid och pengar att du söker hjälp för din dåliga självkänsla!
Svar på tråden När bör man få träffa pojkvännens barn?