En glad tjej skrev 2024-10-08 15:39:27 följande:
Hur gammal är du TS? Jag tycker det låter konstigt att han ska förbereda sig mentalt för att du ska få träffa hans barn. Ni har varit ihop i åtta månader, han borde känna nu om han är seriös eller inte. Att du inte träffat hans föräldrar verkar också konstigt, är man kär i någon och vill vara med den personen vill man väl att alla i ens närhet ska träffa den personen?
Jag blev tillsammans med min kille för snart två år sedan. Vi började skriva med varandra i början av november 2022, vi träffades första gången i slutet av november och i slutet av december träffade jag hans barn. Det gick snabbt men han var nog ganska säker på sina känslor. Och det är fortfarande vi, jag kommer jättebra överens med hans barn och han med mina.
Jag är 32 :) Vi har ju gjort slut en gång och jag har varit en del av hans barns liv förut. Så nu säger han att han liksom känner att det måstemåste gå rätt nu oh att det därmed är ett större steg än förra gången. Första gången tog det honom ca 10 månader att introducera mig.
Så jag har träffat hela hans familj en gång i tiden. Hans föräldrar och vänner känner ju mig redan men att inte träffa sonen gör liksom att vi står stilla då vi bara kan ses barnfria dagar än så länge.
Du och din kille verkar ha gått fortfare fram än folk brukar men vad kul att det gått så bra :)