Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?
Vilken typ av manskropp blir du som mest attraherad av?
Kroppsformer, längd, fett, muskler m.m.
Hur ser den perfekta och ultimata mannen ut?
Vilken typ av manskropp blir du som mest attraherad av?
Kroppsformer, längd, fett, muskler m.m.
Hur ser den perfekta och ultimata mannen ut?
Jag menade iofs lätt överviktig som högre BMI (lite mer bastant eller lite mer muskler). Tycker inte om ifall män ser för magra ut som stickor, ska vara normal el lite större.
Jag tycker bara det är snyggare utseendemässigt. Jag har själv inte särskilt mycket muskler, men det är för jag tycker om att se väldigt feminin ut.
Jag menade iofs lätt överviktig som högre BMI (lite mer bastant eller lite mer muskler). Tycker inte om ifall män ser för magra ut som stickor, ska vara normal el lite större.
Jag tycker bara det är snyggare utseendemässigt. Jag har själv inte särskilt mycket muskler, men det är för jag tycker om att se väldigt feminin ut.
Bättre att fråga hur den perfekta plånboken ser ut.
Ja typ, fast jag tror inte du förstår riktIgt. Jag gillar inte kraftiga som du får det att låta, utan lite mer normalviktIga - +5 kg kanske 😁. Bara de inte ser ut som långa stolpar! Jag gillar inte för långa killar, för då ser de ofta ut så.
Lättare att säga vad som inte är attraktivt. Det är killar som speglar inaktivitet som inte rör sig mer än vad de behöver, som åker bil överallt trots att det är gångavstånd. Som inte ens är villiga att ändra sig överhuvudtaget. Har hellre en något överviktig kille som ändå rör på sig och försöker hålla igång än en smal/normalviktig lat kille.
Det värsta är nog de som är rejält överviktiga med tunt hår. Håret kan du inte göra så mycket åt men det andra kan man göra nåt åt.
Ja typ, fast jag tror inte du förstår riktIgt. Jag gillar inte kraftiga som du får det att låta, utan lite mer normalviktIga - +5 kg kanske 😁. Bara de inte ser ut som långa stolpar! Jag gillar inte för långa killar, för då ser de ofta ut så.
Ska man gå efter den här tråden bygger alla män på gymmet muskler i onödan.
Om det nu inte är så att man vill imponera på sina gympolare.
Ni som försöker få det till att kvinnor bara går på pengarna, att hon skulle tycka det är attraherade, varför är det då trädgårdsmästaren som rika kvinnor i filmer blir attraherade av. Måste ju finnas någon sanning bakom manuset?
Sedan kan man ha en dröm-man, en helt perfekt man i fantasin, men det betyder inte att det är exakt så sin pojkvän SKA se ut...
Vi tjejer tänder med huvudet, saker som är speciella för oss personligen.
Onda brorsan i Vampires Diary är VRÅLSEXIG, så satte på en annan film med honom, då var han inte alls lika snygg, utan det är karaktären i VD som är den sexiga.