Nervernautanpå skrev 2025-04-24 12:42:43 följande:
Så oerhört frustrerande. Jag fattar att dom vill att man inte ska stressa upp sig osv, men nästan mer stressande att inte få veta. Är det verkligen normalt?
Jag får göra ul nästa gång ett par dar innan ägglossning är beräknad för att kolla att det verkligen är på g. Frågan är ju om den verkligen uteblivit eller om vi börjat testa när den redan varit. Vet inte. Men alla hormoner man tagit kan ju strula till ägglossningen också.
Det kanske jag skulle fråga; Om de kan göra ett ul innan så vi får lite mer info inte bara ta det lugnt de det en månad till. Känns lite som blir det inte nu i maj så är det semestertider. Hinna ett nytt äggplock är ju redan kört innan sommaren om sista insättning inte går vägen.
känner mig generellt lite besviken på hur långsamt det är. känns som en handfull gånger nu som jag behövt vänta pga kliniken. Anser nog även att kliniken sabbat ett helt äggplock för mig som avbröts. har nu varit igång i ganska exakt 2 år och de har avbrutit ett plock, gjort 2 plock och 1 FET insättning. på 24 månader. nu ska det börjas skjutas upp pga kroppen OCKSÅ. det är väl möjligen en skälig orsak Men känns jobbigt ändå. Jag behöver tom ringa och verifiera att de har tid nästa månad om jag ens får komma på insättning. Det är inte självklart bara för de hade tid och kapacitet denna gång. Det måste OKas igen vid nästa mens?..