• Nervernautanpå

40år och IVF

Josefine1987 skrev 2025-05-27 21:05:46 följande:
    Det är ju ett tydligt streck ändå, så något är det ju. Förstår att du inte vågar hoppas för mycket, men ändå ett steg i rätt riktning <3 hoppas det blir starkare och starkare! 
    Tack snälla 🙏 jag hoppas att morgondagens test ger ett tydligare besked.
  • Nervernautanpå
    Anonym (Hoppfull) skrev 2025-05-28 08:13:54 följande:
    hur ser det ut idag? Dör av nyfikenhet här. 
    Jag är gravid!!! Helt chockad! 
  • Nervernautanpå
    Livshopp2025 skrev 2025-05-28 14:09:38 följande:
    Åh herregud så fantastiskt, helt underbart!!! Grattis, grattis, grattis ❤️❤️❤️!!! Blir alldeles tårögd och väldigt rörd här. Vi känner ju inte alls varandra men ändå har de senaste månaderna gjort att jag blivit väldigt investerad och mån om att du och även Hoppfull ska lyckas och nu sker det äntligen! Så otroligt glad över ditt positiva test efter all tid ni har försökt och vet ju hur det känns att aldrig få det resultat man vill på de där jäkla stickorna ❤️. Håller alla tummar för att det härifrån flyter på så smidigt det bara kan och att du kan njuta av detta äventyr du har framför dig!
    Tack ❤️ 
    Jag har absolut i perioder under dom här åren upplevt missunnsamhet eller avundsjuka eller vad man nu vill kalla det. Varit bitter. Men dom senaste åren faktiskt varit mindre bitter och mer ledsen, vilket gjort att jag blivit glad för andras skull när dom lyckats. Svårt att beskriva dom där konstiga känslorna man har för någon som inte upplevt samma barnlängtan. 
    Tack för att du känner glädje för min skull, det värmer!
    Nu hoppas jag bara att den lille väljer att stanna kvar!
  • Nervernautanpå
    Anonym (Hoppfull) skrev 2025-05-28 19:12:49 följande:
    Men JA! så glad för din skull. Håller verkligen tummar och tår att det går vägen nu. så häftigt. Stort grattis igen. 

jag skymtade blod idag och är rädd att mensen är på g. håller andan och hoppas det trots allt var nibblödning. Får se imorgon om det kommer mer eller förblir light. 
    Tack snälla du ❤️

Nu håller vi alla tummar och tår för att det är nidblödning och inget annat!
  • Nervernautanpå
    Eulalia84 skrev 2025-05-28 19:06:01 följande:
    Wow stort grattis!❤️ Brukar fortfarande kika in här ibland för att se hur det går för er, blev så glad för din skull när jag såg att du fått ett plus😊
    Tack snälla du! Hur har det gått för dig?
  • Nervernautanpå
    Livshopp2025 skrev 2025-05-28 18:29:20 följande:
    Precis så, du beskriver helt min egen process. Blir genuint glad för din skull för jag vet och kan relatera till hur du kämpat och längtat, känner ingen som helst bitterhet eller avundsjuka. Utan två saker/känslor är sanna samtidigt, både glädje för dig och ledsamhet för min egen del. Att känna det där sticket av "jag vill också..." så man nästan tappar andan men utan minsta missunnsamhet för dig.
    Ja nu måste (och kommer!!) den lille stanna ❤️❤️!
    ❤️❤️❤️
  • Nervernautanpå
    Eulalia84 skrev 2025-05-29 13:07:16 följande:
    Jag gick in i v.21 idag så har passerat halvvägs strecket. Fortfarande overkligt och vågar fortfarande inte riktigt tro på att det ska gå hela vägen. Tror jag blivit lite skadad från hela ivf resan med alla upp- och nedgångar.

Men jag längtar och är jätteglad att ha kommit så här långt och allt har sett bra ut hittills med bebis i magen så det är skönt😊
    Man blir nog lite skadad av den här resan. Men snart sitter du med bebis i famnen och har nästan glömt bort hur jobbig resan var dit. Det kommer gå bra!
  • Nervernautanpå
    Anonym (Hoppfull) skrev 2025-05-28 19:12:49 följande:
    Men JA! så glad för din skull. Håller verkligen tummar och tår att det går vägen nu. så häftigt. Stort grattis igen. 

jag skymtade blod idag och är rädd att mensen är på g. håller andan och hoppas det trots allt var nibblödning. Får se imorgon om det kommer mer eller förblir light. 
    Hur går det för dig? 
Svar på tråden 40år och IVF