Eulalia84 skrev 2024-11-29 11:11:19 följande:
Åh så tråkigt, beklagar❤️
Jag har gjort två äggplock och tre insättningar, inte ett positivt test i sikte och mensen har alltid kommit innan testdag💔 Tycker ruvardagarna är värst med denna resa och det blir bara jobbigare för varje misslyckat försök. Men man får försöka resa sig igen och kämpa på, dom flesta lyckas ju till slut☺️ Så ge inte upp💕
April2 skrev 2024-11-29 18:12:53 följande:
Tre gånger har jag gjort det, första resulterade i ett barn som nu är 5 år, inga till frysen, andra ivf plockade de ut 10 ägg, inget utvecklades som det skulle efter befruktning så ingen återföring. Tredje ivf:en blev ett ägg av 6 befruktat och jag fick tillbaka det dag tre och är nu gravid. Trots att vi haft otur med befruktning och aldrig lyckats få långtidsodling att fungera har vi verkligen haft sån oerhörd tur ändå.
Hoppas så att det är er tur snart ❤️
Nervernautanpå skrev 2024-11-30 02:29:26 följande:
Har gjort ett äggplock med en insättning av blastocyst som inte resulterade i graviditet. Har tre st blastocyster i frysen.
Innan har vi gjort totalt 9st insemineringar. Ingen har resulterat i graviditet.
Hur man orkar. Ingen aning. Jag har gett upp flera gånger. Det har gått år emellan. Men nu är vi där igen, dom sista försöken.
Det här är första försöket för mig och min man och idag har jag testdag och jag fick negativt på stickan 😭
Försöker vara positiv men det är jätte svårt.
Jag har tidigare gjort 4 ivf med mitt ex och alla 3 försöken på RMC misslyckades, vi fick aldrig några befruktade ägg. Fjärde gången gjorde vi ivf i Turkiet och där blev jag gravid men fick mf i vecka 14.