Inlägg från: Anonym (Hmmm ...., ,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Sång till en fd förälskelse

Låter som att hon är "the one that got away", stora kärleken som han har svårt att släppa tankarna på.

Jag hade blivit sjukt ledsen. När han dessutom föreslår att ta ett break hade jag insett att förhållandet är slut. 

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Teresa) skrev 2024-10-11 15:39:47 följande:
    Nää, behöver det verkligen inte vara. Gissar att du inte skriver skälv? Jag skrivet dikter och texter om gamla kärlekar hela tiden men några sanningar om NUET är det inte. Ofta överdrivna ord, eventuellt ett sätt att bearbeta sådant man upplevt men inget som påverkar min kärlek till den nuvarande -min nuvarande är min stora kärlek och inget ex eller olycklig kärlek kan tävla med honom på något sätt.

Skulle han däremot rota i mina texter och be mig förklara mig, DÅ skulle vi ha ett problem.

TS man är troligen avtänd på TS osäkerhet och för att hon gjort intrång i hans privata grejer. Troligtvis INTE pga att han egentligen föredrar exet.
    Hade min sambo skrivit nåt sånt om en gammal kärlek så hade jag KÄNT mig väldigt sårad, ledsen och osäker.  Sen hur han säger att han menar skulle inte spela nån roll! Hade ALDRIG känt mig älskad och trygg med sambon mer. 
Svar på tråden Sång till en fd förälskelse