• EpicF

Kan du tänka dig bli tillsammans och bilda familj med en bisexuell?

Mayjel skrev 2024-10-13 23:41:38 följande:

Många trådar med samma ämne på sistone. Jag ger samma svar i denna - nej, bisexuella män kommer inte att vara trogna och jag vill inte vara med en promiskuös man som går bakom min rygg och där man själv får tävla med både kvinnor och män om sin egen partners uppmärksamhet. Orkar inte med det. Skulle bara förstöra mitt självförtroende eftersom jag vill räcka till som en enda partner. 

Endast monogama män är önskvärda för min del. Män som inte är intresserade av någon annan än sin partner och är fullt lyckliga i sitt monogama leverne.

Och ja, även jag finner det omanligt med bisexuella män. Iallafall i en relation med mig. Då blir vi ju båda "kvinnan", om båda blivit penetrerade. Detta är spontant hur jag känner och detta går nog inte att ändra på. 

Så du tror att bisexuella män alltid är otrogna mens heterosexuella män aldrig är otrogna? 

Du vet att analsex är vanliga bland heterosexuella par, än i bi- och homosexuella världen.... 

Snacka om att ha fördomar. 

Som svar på ts fråga, jag vet faktiskt inte. 
Svar på tråden Kan du tänka dig bli tillsammans och bilda familj med en bisexuell?