• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (Crane)

Jag hoppar också in i tråden! 😊 Har BIM i övermorgon (4nov). Testade i förrgår med vanligt test som var negativt. Testade ett tidigt test igår som också var extremt negativt. Jag är dock inte alls säker på när jag egentligen hade ägglossning då cykeln inte kommit igång helt efter utomkveds jag hade i augusti. Första försöket efter det. 

Jag har molande värk i livmodern som jag haft sista 3-4 dagarna. Huvudvärk i flera dagar och dessutom lätt öm i bröstvårtorna. Klarar inte av smaken av kaffe vilket jag annars dricker varje dag. Är så hoppfull, men vågar knappt hoppas.

Funderar på att testa igen imorgon bitti, eller kanske vänta tills BIM i övermorgon för att vara på den säkra sidan. 

• Anonym (En till)
    Anonym (Crane) skrev 2024-11-02 16:22:52 följande:

Jag hoppar också in i tråden! 😊 Har BIM i övermorgon (4nov). Testade i förrgår med vanligt test som var negativt. Testade ett tidigt test igår som också var extremt negativt. Jag är dock inte alls säker på när jag egentligen hade ägglossning då cykeln inte kommit igång helt efter utomkveds jag hade i augusti. Första försöket efter det. 

Jag har molande värk i livmodern som jag haft sista 3-4 dagarna. Huvudvärk i flera dagar och dessutom lätt öm i bröstvårtorna. Klarar inte av smaken av kaffe vilket jag annars dricker varje dag. Är så hoppfull, men vågar knappt hoppas.

Funderar på att testa igen imorgon bitti, eller kanske vänta tills BIM i övermorgon för att vara på den säkra sidan. 

Spännande! Testa imorgon! Jag stöttar alla som vill testa tidigt, då känns det mer ok att jag kommer börja hetstesta på typ ÄL+7 nästa vecka haha 😂 hoppas du får plus!
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-02 16:26:54 följande:
    Spännande! Testa imorgon! Jag stöttar alla som vill testa tidigt, då känns det mer ok att jag kommer börja hetstesta på typ ÄL+7 nästa vecka haha 😂 hoppas du får plus!

stöttar oxå alla som vill testa! försökte intala mig själv med att vänta till tidigast 8/11 med att testa men sen kom testen hem mycket tidigare och jag känner lite att vem försöker jag lura 😂 kommer aldrig kunna hålla mig 😂 första testet blir nog på tis-ons redan 🤯😂😂
  • Siripiri
    Pandan14 skrev 2024-11-02 13:01:54 följande:
    Menar du att jag hade ägglossningen 1 dag senare, alltså CD 17? Hade sån äl värk 29/10 (CD16) 
    Hmmm alltså på tempen ser det ut ju ut som du hade ÄL 17de, pga stigningen efter den 30e🤔 men du tog tempen precis som vanligt den 29e? Inte senare eller något sånt? 😊 
  • Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-02 20:51:03 följande:
    Hmmm alltså på tempen ser det ut ju ut som du hade ÄL 17de, pga stigningen efter den 30e🤔 men du tog tempen precis som vanligt den 29e? Inte senare eller något sånt? 😊 
    Nu har jag gått igenom alla temperaturer och gjort om så alla är tagna samma tid, och nu ser de helt annorlunda ut!! jag har fått en baslinje bl a. nu gäller de bara för tempersturen att hålla sig stadig där 
  • Siripiri
    Pandan14 skrev 2024-11-02 21:32:19 följande:

Borde jag vara orolig för den dippen som skedde mellan CD 18-19?! 

Nejdå! Har också dipp efter ÄL-höjningen😊 

• Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-02 21:43:16 följande:
    Nejdå! Har också dipp efter ÄL-höjningen😊 

Ååhh det här ger så mycket hopp på nått sätt 😍😍 kommer bli extra besviken om de e negativt denna månaden nu 
  • lilo123

Hallå brudar! BIM var 20 oktober. (Dag 28) hagt regelbunden mens på länge jag kan minnas? ingen mens ännu men negativa graviditetstest trots att jag känner mig gravid? Är jag skengravid pga så stark vilja? 🙈 idag är jag på dag 43 i cykeln?

Svar på tråden BIM November 2024