• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14
    Anonym (LängtarEfterTredje) skrev 2024-11-07 06:53:23 följande:
    Oja! Håller tummarna för stegring 😍😍
    Hoppas det med! Tog både ett testa tidigt och ett vanligt, de vanliga va super negativt och de tidiga svagt positivt, tänker att jag ska ta ett digitalt med veckor på söndag (jag går upp med sonen på morgonen då) och håller alla tummar i världen 🥹🥹
  • Pandan14
    MG98 skrev 2024-11-07 06:54:25 följande:

Jaaa! 😍 

Själv är jag lite orolig, tycker inte mina streck blir så mycket starkare och idag hade jag en ganska kraftig tempdipp. Dock mäter jag med apple watch och när jag vaknade så märkte jag att jag troligen sovit med armen utanför täcket hela natten och klockan var jättkall, även handleden var som nedkyld under klockan så hoppas verkligen den går upp igen imorgon 😕  

Hur många dpo? Det låter ju som att det inte blev en rättvis temp inatt och om det justerar diagrammet mycket tycker jag du kan bortse från den! hoppas hoppas att dima streck blir mörkare, kanske svårt men försök låta bli att testa i morgon och på lördag så är det nog ett starkt streck på söndag 😍
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-07 06:41:53 följande:

Ser ni det där?!🥹🥹🥹🥹
    Javisst!!! Ååå vad kul! Hur många dpo?
  • Siripiri

Ser ni det där?!🥹🥹🥹🥹
    Ser lovande ut😍 fint att se tempökningen med 🙏🏼 

Själv tror Jag inte att det blir något denna månad om jag jämförde när jag blev gravid sist.. får jag inte ömmande bröst närmst två dagarna är det kört 🙃

• Barnlängtan2024

Ser ni det där?!🥹🥹🥹🥹
    Åhhh vilken morgonpresent! stort grattis!! Önskar oss alla här inne ett plus snart! ❤️
  • MG98
    Pandan14 skrev 2024-11-07 07:00:46 följande:
    Hur många dpo? Det låter ju som att det inte blev en rättvis temp inatt och om det justerar diagrammet mycket tycker jag du kan bortse från den! hoppas hoppas att dima streck blir mörkare, kanske svårt men försök låta bli att testa i morgon och på lördag så är det nog ett starkt streck på söndag 😍

Idag 14 dpo (cd 27), hade inte tänkt testa något alls sedan i måndags förrän ev. i helgen men här är jag, testar varje dag och försöker jämföra 😅 

Ja ja, får försöka bita ihop! 

• Vias
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-06 21:39:31 följande:

Vi var på VUL1 och då hade det knappt växt fick komma tillbaka efter en vecka på VUL2. Då hade det växt så skulle jag bara invänta, testade då med CB lila ägglossningstest. 

Vilken CD fick du komma på VUL 1? Och hur många ronder körde du enkel dos med letrozol? 

Har samma äl-tester hemma, dyra men värt det för att inte behöva tolka något. Antingen är de positiva eller inte. 
  • Barnlängtan2024
    Vias skrev 2024-11-07 07:39:22 följande:
    Vilken CD fick du komma på VUL 1? Och hur många ronder körde du enkel dos med letrozol? 

Har samma äl-tester hemma, dyra men värt det för att inte behöva tolka något. Antingen är de positiva eller inte. 

1 vecka efter första mensdagen och sen en vecka efter det. Körde en rond enkel dos men den gav verkligen inte resultat. 

Kommer nog köra dubbeldos igen, BIM lördag. 

Går hos akademiska i Uppsala. De är supersuper! 

• Anonym (En till)
    MG98 skrev 2024-11-07 07:30:35 följande:

Idag 14 dpo (cd 27), hade inte tänkt testa något alls sedan i måndags förrän ev. i helgen men här är jag, testar varje dag och försöker jämföra 😅 

Ja ja, får försöka bita ihop! 

Vill du lägga upp bild? Kanske fler som har erfarenhet 🥰
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-07 07:06:16 följande:
    Javisst!!! Ååå vad kul! Hur många dpo?
    10 dp, väldigt svagt o tror jag fick en implantionsdipp natten till igår för tempen sjönk för att sedan gå upp till högt idag igen 
Svar på tråden BIM November 2024