• USA111

RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja respons för fan blir sur. När man säger nått vill man ha respons. Vill ha vänner som bryr sigggg

• Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • USA111
    Om trådstartaren i själva verket är L.S. så vet du redan mitt namn, hemadress, mobilnr och hur du får kontakt med mig. Och du vet också precis vad du ska säga och vad jag behöver veta.

Nej vad ska jag säga

• USA111

V

USA111 skrev 2024-11-17 21:59:52 följande:
    Om trådstartaren i själva verket är L.S. så vet du redan mitt namn, hemadress, mobilnr och hur du får kontakt med mig. Och du vet också precis vad du ska säga och vad jag behöver veta.

Nej vad ska jag säga
    Vem??????????????????
  • USA111

Antar blåsten vinsarna viskar mitt nam

• USA111

Vem fan är personen? Vad vill den veta om jag älskar den eller?

• USA111

Nej jag har ej anmält nått inlägg här 

• USA111

fick mejl från en person nu om man anmält dens trådar men det har man ej gjort....och att man skulel dra åt helvete jassssså det är svårt skicka meddelande kl 23.00 om man stägndes av tidigare

• USA111

Jag fick meddelande från en som trodde jag anmält inlägget nej dte har jag ej det kan mods en se vem som har men inte jag. 

• Anonym
    USA111 skrev 2024-11-17 23:28:13 följande:

fick mejl från en person nu om man anmält dens trådar men det har man ej gjort....och att man skulel dra åt helvete jassssså det är svårt skicka meddelande kl 23.00 om man stägndes av tidigare

Du har fått LarsÖverallt efter dig.
    Det är tyvärr omöjligt att komma ur. Oavsett argument och att man berättar varenda detalj om sitt eget liv samt erbjuder sig att göra vad som helst för att bevisa vem man är, så möts man av "Du är Lars" eftersom hon tydligen vet det bättre eftersom hon är rätt att bli överbevisad.

Bry dig inte om det. Vi är många Larsar vid det här laget och det går som sagt inte att ändra.
  • Anonym
    Anonym skrev 2024-11-18 08:21:37 följande:
    Du har fått LarsÖverallt efter dig.
    Det är tyvärr omöjligt att komma ur. Oavsett argument och att man berättar varenda detalj om sitt eget liv samt erbjuder sig att göra vad som helst för att bevisa vem man är, så möts man av "Du är Lars" eftersom hon tydligen vet det bättre eftersom hon är rätt att bli överbevisad.

Bry dig inte om det. Vi är många Larsar vid det här laget och det går som sagt inte att ändra.
    "är rädd att bli överbevisad" skulle det såklart stå.
  • Anonym

Det roliga med ditt fall av Lars-anklagelser är ju att de är baserade på absolut ingenting. Jag började åtminstone jävlas med henne en gång för längesedan och hamnade därför i "Du är Lars"-återvändsgränden.

Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!