• USA111

RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja respons för fan blir sur. När man säger nått vill man ha respons. Vill ha vänner som bryr sigggg

• Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (Ansvaret är ditt)
    Anonym (G) skrev 2024-11-17 16:05:54 följande:
    Ej så självklart om personen som i Ts fall har en funktionsnedsättning som påverkar den sociala förmågan
    På vilket sätt menar du i så fall att det är mottagarens ansvar att själv anpassa avsändarens budskap???
  • Anonym (G)
    Anonym (Ansvaret är ditt) skrev 2024-11-18 08:54:47 följande:
    På vilket sätt menar du i så fall att det är mottagarens ansvar att själv anpassa avsändarens budskap???
    Det sa jag ej. Säger bara att det inte är så lätt här i livet. Så var ej så hård mot folk.
  • Anonym (Upprepar dig.)
    USA111 skrev 2024-11-17 22:47:20 följande:

Antar blåsten vinsarna viskar mitt nam

Vad fan betyder det?
  • Anonym (Ansvaret är ditt)
    Anonym (G) skrev 2024-11-18 12:23:27 följande:
    Det sa jag ej. Säger bara att det inte är så lätt här i livet. Så var ej så hård mot folk.
    Jag har absolut inte varit hård.
    Jag har bara berättat sanningen och försökt förklara hur det fungerar, helt utan att använda några hårda ord eller hårda formuleringar.

Att ljuga eller undanhålla sanningen är inte att vara mjuk i mina ögon.

Om du tycker att jag varit hård så är det bara din egen tolkning.

Jag tycker i de allra flesta fall att det är mycket hårdare att ljuga än att berätta sanningen.
  • USA111
    Anonym skrev 2024-11-18 08:21:37 följande:
    Du har fått LarsÖverallt efter dig.
    Det är tyvärr omöjligt att komma ur. Oavsett argument och att man berättar varenda detalj om sitt eget liv samt erbjuder sig att göra vad som helst för att bevisa vem man är, så möts man av "Du är Lars" eftersom hon tydligen vet det bättre eftersom hon är rätt att bli överbevisad.

Bry dig inte om det. Vi är många Larsar vid det här laget och det går som sagt inte att ändra.
    vem är lars överallt
  • USA111
    USA111 skrev 2024-11-17 21:59:52 följande:
    Om trådstartaren i själva verket är L.S. så vet du redan mitt namn, hemadress, mobilnr och hur du får kontakt med mig. Och du vet också precis vad du ska säga och vad jag behöver veta.

Nej vad ska jag säga
    vem är du? jag har inte ditt nummer?
  • USA111

Har jag ditt nummer utan att veta det?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (LarsöverallT)

Lars är överallt!

I tell you
    överallt!

Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!