Trekant, inledning
Konstiga svar här... Börja försiktigt med att berätta om "något du hört" eller läst. Läs av reaktionen. Fråga inget. Öka med att berätta om en fantasi du har, när ni hånglar. Fråga inget. Sen...
Konstiga svar här... Börja försiktigt med att berätta om "något du hört" eller läst. Läs av reaktionen. Fråga inget. Öka med att berätta om en fantasi du har, när ni hånglar. Fråga inget. Sen...
Jag berättade för min fru att jag skulle vilja ha med en extra kille. Berättade om hur kåt jag blev av att tillfredsställa henne tillsammans med en man. Berättade ingående en kväll när vi lagt oss om hur jag skulle vilja lägga upp det, hur jag och mannen masserar henne till bristningsgränsen och att det är hon som avgör om att få bli penetrerad av mannen. Hon blev ordentligt kåt när jag berättade min lilla sexnovell och efter den kvällen används dildon som extraman. När vi varit ute på stan eller krog har vi skojat om vilka män som vi skulle kunna tänka oss passa.
För två veckor sedan lyxade vi till med en weekend på hotell. Vi träffade en i baren och på lördag ska han vara åskådare och eventuellt får komma med på ett hörn och frugan tillåter.
Lite nervösa och spända är vi förstås. Men vi älskar att ha sex med varandra och efter massa år tillsammans behöver sexlivet utvecklas lika mycket som förhållandet. Våga fråga!