Varför gillar så många Trump?

Och att ha sex med en vuxen är det hemskaste på jorden, intressant sätt som du säger det på, för det är rätt udda man ser någon indirekt försvara våldtäkt, sexuella övergrepp och besök hos Epstein.
Och den stora frågan hur kan du hamna så snett, och där du ser en banal sak i jämförelsen som värre än just våldtäkt, sexuella övergrepp och pedofili.
Jag har fortfarande svårt att ens förstå mig på hur dum man faktiskt kan vara att ens rösta fram en president (IGEN!!!) som är en bevisad notorisk lögnare, saknar all form av respekt gentemot demokrati, har uppenbarliga problem att samarbeta samtidigt som han säger att han ska skapa fred i världen och förbättra den amerikanska ekonomin...
Hittills har han hotat allierade, talat gott om andra diktaturens ledare, förminskat ett antal ledare ifrån andra länder framför medierna i vita huset, startat tullkrig, ryckt undan mattan för ekonomiskt utsatta i USA, gått emot konstutionen för att elda på protester i landet och en massa andra galenskaper.
Det har inte ens gått 6 månader. Tänk 3,5 år till med detta. Jag tror ärligt talat inte att USA:s demokrati överlever det, samtidigt som vanliga medborgare börjar känna mer och mer att hans "politik" enbart gör saker ännu värre, vilket var raka motsatsen vad han lovade 🙂.
USA är borta som ledare för den fria världen, helt klart...
Det var väldigt snällt av dig kalla hen för notorisk lögnare, mer korret är patologisk lögnare.
Skulle gissa bara första mandatperioden så har trumpen ljugit mer än samtliga 5 presidenterna före.