Inlägg från: Ofiltreratsamtall3 |Visa alla inlägg
  • Ofiltreratsamtall3

Varför gillar så många Trump?

klyban skrev 2025-09-24 21:07:22 följande:

Och där har vi det, inte ett enda ord som visar demokrat, och du som sade hade bevis och allt du gav var din agenda.
    OCH CNN är opartisk saklig media, men det är lugnt, förstår allt som är till vänster om breifart är extremvänster media :lol::lol::lol: 

Så varför är ni så på att det är demokrat, var inte nu, och var inte när donalds skaffa en pearcing, som inte heller var demokrat.

Och trans kan republikaner vara, så det är inget att hänga i granen heller.

Hur i din värld får du allt jag poängterar till ? Nej jag ser inget som tyder på demokrat? ? 

Och igen du som är så övertygad, vad har du själv som talar för att han var republikan? 

• Ofiltreratsamtall3
    klyban skrev 2025-09-25 10:20:03 följande:

kirkens baneman var inte heller republikan :whoco5:
    Hänger du faan inte med någonting?

Och den som gav trumpen en pearcing var republikan.

Men den mer intressanta frågan är varför ni trumpnissar hela tiden hoppas på att det är demokrater för.
    För det är väldigt komiskt och se hur gärna ni vill detta, hunger för krig?
    För det är den enda slutsatsen man kan dra av att vi hör ni trumpnissar skrika sig hesa det var demokrater, när det inte ens var det.

SÅ kan du förklara detta, eller ska du fly ifrån den pinsamma för dig igen?`(Jag gissar på igen, och att jag får rätt.)

Dina grunda osammanhängande svammel inlägg är svåra att hänga med i. 

Men vi får väll se när den officiella domen kommer, vad han är och inte är. Men du i ditt ? kaninhål ? kommer väll inte erkänna det hur som helst. 

Jag kan bara svara för mig själv och vad jag tror. Men nummer 1, för att allt pekar på att han är en extremist demokrat. 
    Sen är konservativa trött på hat retoriken vänsterliberala och demokrater för mot republikaner. Som demoniserar dom och kallar till våld. Samma retorik du för. Är det därför du så gärna vill att det inte är en vänster person? 

Försök vara saklig och hålla dig till ämnet nu när du svarar. 

• Ofiltreratsamtall3
    klyban skrev 2025-09-25 11:18:07 följande:

Du glömde av vad som var så hopplöst svårt för dig att förstå :lol: Solig 

SÅ varför förekomma domen och om det är den som gäller ensligt dig.
    För det betyder ju att du redan vet om att du måste vänta på domen för göra ett påstående, men det hindrade dig inte ändå att förekomma domen.
    Så vad är det om?

Inget pekar på han är extrem demokrat.
    Och frågan var inte den, utan varför ni trumpnissar hela tiden önskar det är demokrater som gör dessa dåd för.

Jag bryr mig inte om de som gör är våld är höger eller vänster, bara konstaterar att det är inga demokrater av dessa två exempel och att detta retar dig svårt att det inte är så.

Men varför väntar du inte till domen innan du ropar att det är en demokrat fast det bevisligen inte är, inte heller republikan för du försöker inbilla dig det är svart och vitt också i tron det är ett argument för nått.

Ja, försök vara saklig och berätta vad du kämpar så med.
    Men det kom aldrig någon sån saklighet, märkte du detta?
    Alla vi andra märkte detta dock.

Så när kommer din saklighet kring detta då?
    För där finns inga demokrater.

För att allting vi vet om skytten pekar på att han är en transextremist, från vänster. Men ja vi får se när domen kommer. 
    Läste du ens vad jag skrev om allt vi vet om skytten? Du har däremot inte presenterat något om skytten på något sätt, bara ditt eget tyckande. 

Det är en väldigt konstig fråga. Ledande fråga med, för det första köper jag inte att republikaner ? önskar ? att det är en demokrat. Det är ditt eget påstående. Alla som har två hjärnceller att gnida mot varandra ser att det med högsta sannolikhet är en demokrat, därför utgår man från det. Trumpnissar önskar inte heller att det är demokrater som ? gör ? dessa dåd. Igen jätte konstig fråga. Trumpnissar önskar helst att dessa dåd inte sker. 

Jag tror dom flesta här anser att du är den svamliga och osakliga. 

• Ofiltreratsamtall3
    Anonym (Buff) skrev 2025-09-29 23:50:46 följande:

Alla var antifascister i usa innan trumpanzee. 

Tyvärr är den outbildade högern för dum att inse hur lurade de har blivit. 

Iprencip alla i USA är antifaschister idag din tomte. 
  • Ofiltreratsamtall3
    longwalkhome skrev 2025-10-01 11:43:22 följande:

Här kan ni få lyssna på er patetiska ledare istället för att ägna er åt demokraterna

Skriv sedan en analys av talet inför 800 militära ledare. Hade någon sagt AI eller satir hade det varit förståeligt men ingen hade klarat av att skriva material för en hel timma. Det löser Trumpen bäst på egen hand.

Det är många troll i den här tråden men den som överhuvudtaget ens närmar sig tanken att försvara detta tal med undanflykter utser sig ögonblickligen som en komplett byfåne eller döv. 

Ja han babblade på onödigt mycket. 
    Man märker verkligen hur mycket Trump bryr sig om USA, militären och uniformtjänster. Han vill verkligen att USA ska vinna. Han kammar säkert sitt eget ego lite gran, men jag struntar i om hans motivation för att vina är majoriteten för USA eller om det majoriteten är för sitt eget ego, han vill att USA ska vinna och det borde alla ledare vilja. Vinner USA så vinner den fria världen. 

Han är extremt populär inom uniform och militär. Han har infört suntförnuft igen och antagningar efter kompetens. Polisen och militären får nu göra och fokusera på deras jobb. Städa upp städer som härjas av barbarer. Sverige borde göra samma sak med gängkriminella. 

Det är också uppfriskande med en ledare som pratar som vanliga människor med, ni som bara hänger upp er på ordvalen kanske är nöjda bara det är någon som använder ord som ?adekvat?

• Ofiltreratsamtall3
    longwalkhome skrev 2025-10-02 08:46:35 följande:
    Vinna vad? Att ha "det bästa landet"? Eller "avsluta alla krig"? Han resonerar som en 8-åring. Nej, han är inte populär hos militären.

Från högern brukar det låta så om hans retorik men vilka vanliga människor pratar som Trump idag? Du hänvisar till en Trump som åtminstone hade någon form av ambition 2016 men det var 10 år sedan. Idag är han totalt lost. Alla vet det givetvis men håller igen truten. Make no mistake.

Låt mig gå händelserna i förväg och ta upp det åt dig. Men Biden då? Jo, han var illa ute han med mot slutet och var inte redo för ett nytt val. Åldern tar ut sin rätt. Så även på Trump som nu pratar om att militären borde bygga snyggare stridsfartyg med motiveringen "estetik är viktigt för mig". 

Känns stabilt med en commander in chief som har prioriteringarna på rätt ställe.

Det förklarar liberalers förvirring, svara för Jurry samtidigt. Att ni inte kan förstå när jag säger att han vill vinna, att USA vinner, ni är så frånkopplade från sakligt. Han vill vara den bästa presidenten i sina prestationer som dom har haft på en lång tid. Ett rikt och starkt USA. Baserat på kompetens, och logik.
    Känns som att ni har en så emotionell syn på Trump, och när ni lyssnar på något från honom söker ni bara retorik ni kan håna. Han är väldigt populär hos militären, bars för att du tycker något så är det inte sant. Han höjer deras löner, håller Anerikanska stövlar borta från krig. Tog bort DEI och transextremism militären, gav en regerings ursäkt och återbetald lön två år bakåt till dom tusentals militär anställda som WOKE regeringen innan avskedade för deras ideologi och att dom inte accepterade DEI. 

Ja Biden är värdig all kritik, på hur han har vansköt landet. Och det ska Trump ha cred för att han fixar det. till och med när han sparkar in öppna dörrar för den totala inkompetens dom förra styrde med. 

Jsvisst ?snygga fartyg? och ?jätte fint papper? är larvigt. Men kan ni någon gång kolla sakligt på Trump? Det är inte så stor idé att diskutera med er, det är mer som att diskutera rykten i högstadiet och vem sa vad och hur. Klyban ger jag upp med, han lever i en bubbla.  

• Ofiltreratsamtall3

Varmt många gillar Trump?

För att han till skillnad från demokraterna. I detta nu INTE stänger ner regeringen och stoppar regeringsfinansiering. 

Varför stänger demokratierna regrringen? För att dom förväntar sig att republikaner ska rösta för ALLA deras idiotiska krav i en sjukvårds reform. För att Trump inte tillåter amerikanska skattebetalares pengar gå till sjukvård för illegala invandrare. Demokraterna insisterar på att ge gratis sjukvård, till illegala invandrare. Därför låter dom deras eget folk lida.
    Samt för deras eget politiska spel. 

Alla republikaner inom politiken röstar för att öppna regeringen igen. Av det amerikanska folket vill 2 av 3 personer att Demokraterna ska rösta för att öppna upp igen så att livsviktig finansiering och styrning ut till landet kan fortsätta som det ska. 

• Meddelande borttaget
  • Ofiltreratsamtall3
    Anonym (Buff) skrev 2025-10-06 02:06:24 följande:

Det är republicans/tRump som leder kongressen din nöt. Och igen, El Trumpo håller inte med dig, han lägger allt ansvar på presidenten vid en shutdown hahahaha! Snacka om pucko, med nötsmak! 

Orsaken till ovan klipp är att han får verkligen äta upp sina ord, som inte åldras speciellt bra. 

NÖT!

Nej lilla vän presidenten styr inte över kongressen. Kongressen styr finansiering och stiftelse av nya lagar och regulationer och har även förmåga att avsätta presidenten. 

Kan du svara på ur vilken kontext Intervjun pratade om ang shut down? 

Anser du att det är rimligt att Demokrater använde deras röster för att stänga regeringen, för att dom anser att illegala invandrare ska ha gratis läkarvård? 

Svar på tråden Varför gillar så många Trump?