Inlägg från: Ofiltreratsamtall3 |Visa alla inlägg
  • Ofiltreratsamtall3

Varför gillar så många Trump?

longwalkhome skrev 2025-10-06 08:17:37 följande:
    Du köper verkligen allt som Faux news levererar. Demokraterna vill INTE finansiera sjukvården för illegala invandrare. Möjligen att vissa står bakom akutåtgärder av humanitära anledningar men en allmän fri sjukvård? Glöm det 

Fel. Presskonferens från vita huset med Vance och Karoline Levavitt. Det är exakt vad demokraterna kräver, flera miljarder dollar finansiering för sjukvård till illegala. 

Anser du att demokraterna gör rätt i att stänga regeringen över det?

• Ofiltreratsamtall3
    longwalkhome skrev 2025-10-06 11:34:04 följande:
    Hur svårt skall det vara?

edition.cnn.com/2025/09/30/politics/fact-check-trump-free-health-care-immigration

">

hur svårt ska det vara själv? 

föresten du klagade på Fox news, men själv citerar du CNN? Som är välkänt för att vara lögnfull vänster smörja i USA. 

Jag tror mer på vice presidenten och vita husets talesperson än mainstreammedia. Vänstern och demokraterna leker med ord, som dom alltid gör. Men Vance påstår att det i praktiken är många miljarder som går till illegala i luddiga styrpaket som Trump tog bort.  

Men hur som helst, även om det inte skulle gälla illegala invandrare, anser ni ändå att det är rätt av demokraterna att stänga regeringen? Ni verkar inte vilja svara på den frågan. 

• Ofiltreratsamtall3
    klyban skrev 2025-10-06 13:00:05 följande:

En sak som är intressant här, att hänga flaggan uppochned ger dom sig inte på, för det är ju också ett hån mot flaggan.

Men lärt mig att R är hycklare och frihet bara gäller dom själva.

Alltid funnit detta med bränna flaggor som bara konstigt, bryr mig själv inte om det alls om de skulle elda upp en miljon svenska flaggor.
    Och så är det god verksamhet och inkomster för flaggtillverkarna också.

Men ska bli skoj och se om det blir en runda till i HD om flaggor och pga att de berättat det är yttrandefrihet att elda hur mycket flaggor du vill.
    Ska dom ge sig själva en bakläxa och bara för göra trumpen glad tro?

När man får tummen ned och bara är saklig med fakta, då har du gjort bra saker och för de berättar med dom tummarna att dom vet du har rätt, men hoppas en komiskt tumme ned skulle ändra något.

Ofiltreratsamtall3 skrev 2025-10-06 01:00:55 följande:

Det är Kongressen som har stäng regeringen ditt pucko, inte Trump. 

Men detta förklarar dig och många andra verklighetsfrånvända personer, vart ni får allt ifrån. Shorts videos, utan kontext och ingen information. Att du tar fram en video från 2011 med. Förklarar vart ni får era genomkorkade idéer från, ni tror på varenda rubrik ni läser och har inte förmåga att undersöka något djupare. 

Nja, det är mer R som har, och eftersom de vägrar ge med sig att ta med D saker i budgeten som är kutym att göra och för inte ha nedstängt.

Den som missat detta, den har levt under en sten precis hela sitt liv och för missat detta.

Förstod du inte det betyder att R har majoritet.

Och sen två och för komiken skull, så gör dom alla som trumpen säger och för de inte vågar annat.
    Så det är faktiskt korrekt att trumpen styr huset, dock bara hantlangarna i R.

longwalkhome skrev 2025-10-06 11:34:04 följande:
    Hur svårt skall det vara?

edition.cnn.com/2025/09/30/politics/fact-check-trump-free-health-care-immigration

Allt som inte är med i agendan och narrativet, försöker trumpnissarna låtsas bort inte ens existerar.
    Och det mest komiska är att de tror ingen märker när de fabulerar, och det är oerhört fascinerande att se någon inbilla sig.

Ovanligt att du faktiskt kommer med något sakligt. Vet inte om det är kotym som standard, men demokraterna vill inte att Republikanerna ska mötas, dom vill att dom ska gå med på alla deras krav. 
    Det kvarstår ju ändå faktum att det är demokraterna som håller regeringen stängd. 

Stämmer inte heller, det finns republikaner som inte stöttar Trump och röstar inte alltid med hans linje. För till skillnad från demokraterna så tillåter republikanerna att man har egna åsikter. 

Om man tror att traditionell och mainstreammedia ger en balanserad och rättvis bild på höger sidan så bor man under en sten. 

• Ofiltreratsamtall3
    longwalkhome skrev 2025-10-06 13:54:43 följande:
    Om du väljer att titta bort från faktagranskning och sanningen så är det inte mycket mer att diskutera.

Det går för övrigt utmärkt för Trump att stoppa nedstängningen om du inte visste till det.
    Så CNN är fakta och Fox är lögn enligt din logik, perfekt. Nu är min källa inte Fox heller. 

Men det här är ju det vanliga med vänstermänniskor, ni kan inte möta fakta och sakliga argument. Därför älskar ni att ha en debatt om debatten och förvrida ämnet.

Nej det går inte alls utmärkt, Trump kan inte stoppa nedstängningen, det måste kongressen göra. 
  • Ofiltreratsamtall3
    Anonym (Buff) skrev 2025-10-06 13:22:07 följande:

Nej, men eftersom republicans styrs av tRump, dvs de gör allt han säger istället för att följa the constitution, så ÄR det tRump som leder kongressen, din nöt. Har du sovit sen januari och precis vaknat upp, eller? 

Och nej din nöt, dems vill inte ge gratis sjukvård till illegala. De är emot att skära ner Medicaid för miljontals AMERIKANER din nöt, samt göra hälsoförsäkringar dubbelt så dyra för det amerikanska folket så att miljardärer kan få mer tax breaks, din nöt.

Vi har aldrig haft free healtcare för undocumented illegals, däremot var det den republikanska presidenten Ronald Reagan som gjorde en executive order under sitt ledarskap att hospital emergency rooms inte kan neka NÅGON oavsett status ifall de kommer in och behöver akutvård. NÖT!!! 

Fox News är var nötter får sin confirmation bias tillfredsställd. 

Första raden kan du läsa vad jag skrev till Klyban. 

Det är exakt vad dom vill gosse. Medicaid är en byråkratisk mardröm som republikanerna vill effektivisera. det sista du skrev låter som mer av dina youtube shorts. 

Ja för akut livshotande sjukvård. 

Men håll dig till ämnet, är det rätt agerat av demokraterna att stänga regeringen för deras politiska spel? 

• Ofiltreratsamtall3
    longwalkhome skrev 2025-10-07 08:10:02 följande:
    Det är inte bara Faux News som ljuger. De sprider ju administrationens budskap. Demokraternas ståndpunkt gällande fri sjukvård för illegala invandrare ÄR och FÖRBLIR densamma. Att tjurskalligt blunda för sanningen eller "tycka" att sanningen är något annat vinner du inget på i den här diskussionen.

Sedan kan du försöka projicera hur mycket du vill men det spelar ingen roll - fakta finns rakt framför näsan. Administrationens och MAGAs truthiness genomskådas av de flesta. 

Frågan är alltså. 

Anser du att det är rätt gjort av demokraterna att stänga regeringen? 

• Ofiltreratsamtall3
    klyban skrev 2025-10-07 14:44:18 följande:

LoL, man inser du inte kan vara så många år gammal.
    Detta som vi ser nu rent tekniskt är något som sker ofta av R också.

Försöker du berätta R haft fel alla dessa ggr innan?
    Bara undrar om vi kommer få höra ett fromleri nu.
    Det är helt normalt det D gör nu, och R vet vad de vill ha, men vägrar förhandla.
    Och så länge R säger de vägrar, ja, varför ska dom då komma och förhandla något som R vägrar?

Har du verkligen tänkt till???
    Eller är det inte bättre i kaninhålet att ursäkta R för något de själva brukar göra.

För denna var så svårt medioker du kom med, att man undrar varför du inte kan titta på historien bakom hot om nedstängning/nedstängning sedan innan och inse detta är vad de gör alldeles för ofta.

Ofiltreratsamtall3 skrev 2025-10-07 07:34:23 följande:

Första raden kan du läsa vad jag skrev till Klyban. 

Det är exakt vad dom vill gosse. Medicaid är en byråkratisk mardröm som republikanerna vill effektivisera. det sista du skrev låter som mer av dina youtube shorts. 

Ja för akut livshotande sjukvård. 

Men håll dig till ämnet, är det rätt agerat av demokraterna att stänga regeringen för deras politiska spel? 

Nä, R vill inte effektivisera Obamacare, de vill ta bort det.

Vem tror du försökte lura där?

Var det rätt när R har stängt det offentliga?
    Så har du svaret på din fråga.

Och det som jag gillar bäst med svaret, det är att om du väljer att det var fel.

Så står vi fortfarande kvar där R och D kör denna ofta, hot främst, sen möjligen de sen stänger ned genom vägra rösta på deras förslag.

Och sen har det skett som då sker att man förhandlar om det, men vad ska D förhandla om när R redan berättat de kommer vägra.(Dom kommer givetvis inte, då det är menlöst med R´s inställning.)

Och där är nyckelordet, när R vägrat själva och stängt ned och på samma sätt att de vill ha med något i budgeten.
    Så betyder det PER AUTOMATIK att det är en okey påtryckning att stänga ned, för det är vad R säger med sina nedstängar dom haft.

Hur kan du inte veta såna här superenkla saker?
    Eller är det bara sekundagendan vi ser och du försöker låtsas bort denna fakta.
    För något är allvarligt fel om man anser D gör fel och aldrig R.

Eh ja, okej, ja där fick du mig verkligen. 

Alltså vad var det där för osammanhängande babel, som att diskutera med Biden. 

För det första var ditt svar på min fråga inget svar, du svarade bara med ett påstående och en fråga. 

Well det är väll inte mycket poäng att förklara för dig men nåväl. 

Så är det rätt när republikanerna gör det frågade du, det beror förstås på varför man gör det.
    Jag anser däremot inte att det är rätt av demokraterna att stänga ner pga illegala invandrare. Men det tror ju inte ni på förstås, så då kan jag säga att det är inte rätt att stänga ner och låta deras egen befolkning lida för att dom vill vinna poäng inom politiskt spel inom deras egna. 

Så babblade du något om att man måste förhandla. Och ja det har jag inte sagt något om, det är klart att man måste. Men det är inte förhandling när demokraterna kräver att ALLT ske accepteras eller ingen deal. 

Sen ett tips är att inte diskutera från auktoritet om du vill bli tagen på allvar, samt att om du vill framstå som äldre att inte använda ord som ? lol? i samma mening. Jag brukar inte kommentera texter, och jag menar inte din stavning, för det missar jag med på ofta. Men använder du Google translate? För dina meningar är obegripliga ibland. 

• Ofiltreratsamtall3
    klyban skrev 2025-10-07 18:58:33 följande:

Mycket fascinerande med din selektivitet och att det är ok när R stänger ned genom vägra rösta budget.
    Men när D gör samma som R, då är det hemskare på jorden.

Och medborgaren tjänar på att de får hjälp med försäkringarna för sjukvård och att de blir billigare.

Så om R får som de vill, så betyder ju det att medborgarna kommer lida, och då främst de fattigare.

Komiskt nog har jag ett stavfel och du ett, så vad yrar du om?
    Och man vet redan när någon går ad hominem så vet dom om att de har inte rätt.
    Därför älskar jag ad hominem, då det är så talande.

Men du kan försöka igen om du vill.(Lugnt, vet du aldrig kommer klara dig ur detta och pga R och D är lika stora kålsupare bägge två när det kommer till stänga ned.
    Och sen blir det komiskt när D inte ska få, och det är så okey när R gör, det är då man börjar vandra in i fascismens värld, och där samma sak bedöms helt olika beroende på vem det är, och alltid är det dom hemska Demokraterna :whoco5:

Alltså har du problem med läsförståelsen? 

Jag gjorde tydligt att det inte per automatik är okej ifall republikanerna stänger regeringen. Precis som med demokraterna är det okej beroende på VARFÖR man stänger regeringen. 

Och jag gjorde det även tydligt att jag inte kritiserar din stavning, så vad är det du yrar om? Jag påpekar att dina texter är svår begripliga. 

• Ofiltreratsamtall3
    Anonym (Buff) skrev 2025-10-07 22:35:18 följande:

Demokraterna vill förlänga förstärkning av hälsoförsäkringars subventioner under the Affordable Care Act aka Obamacare, som kommer att gå ut i slutet av detta år. Vilket kommer att fördubblas i premier, även tredubblas i kostnad om det sker, vilket kommer göra så att miljontals amerikanska medborgare går helt utan hälsoförsäkringar för de har inte råd att betala premier som är högre än deras mortgages. 

De vill även ändra på en del av tRump admin nedskärningar och ändringar på Medicaid, som hjälper låginkomstagare, AMERIKANSKA MEDBORGARE, att få sjukvård, vilket tRump vill skära ner så att han och hans oligarker kan få större tax cuts. 

De vill få det till att låta som att dems vill ge fri healthcare till illegala men det har aldrig ens vart ett förslag din nöt, aldrig vart uppe på tapeten. Men de hittar på för att vigla upp sin bas så att de inte vet vad det handlar om egentligen, att Maga kommer få mindre kvar i plånboken. Ungefär som när de hittade på om Hillary och Pizzagate. Rökridåer. Och Maga som inte har läsförmåga går på allt.  De är så förblindade av hatet mot bruna och svarta att de hellre fuckar upp sin egna ekonomi än att en färgad får någon som helst hjälp. 

De enda invandrare som får sjukvård är legala asylsökande och legala invandrare men nu vill tRump ändra på det också, att endast legala invandrare som ska få permanent uppehållstillstånd ska få det, så alla som väntar får dö på plats i fall de tex får en hjärtattack. Trots att Ronald Reagan införde att ingen får bli nekad vård på akuten oavsett legal status, hudfärg, inkomst etc, etc. 

Det är människor som Maga som orsakade 6 miljoners död på 40-talet och det är människor som Maga som bokstavligen tar maten ur mun på miljontals amerikanska barn samtidigt som de kallar sig själva kristna. Man blir äcklad av mindre. 

Då tolkar jag dig som att du tycker det är bra att demokraterna håller regeringen stängd. 

Ja det är väll fair att skriva, men dom går på det på fel sätt. Trumps administration vill designa om sjukvårdsreformer. Både medic aid och Obama care är väldigt in effektivt Obama care är väldigt impopulärt bland många i USA med. 

Problemet är att Biden definerade om vad en illegal är juridiskt, så att fler fick rätt till vård. Trump tog bort det i the big beautiful bill och det är en av sakerna dems vill ha tillbaka. 

Samt så vill dom förhandla om the big beautiful bill, speciell begränsningar på state aid. Som delstater kan göra lite mer som dom vill med och som blåa stater har setts använd till illegala.

Det är budgetering på 200 miljarder som Dems vill ha till Illegala enligt vita huset. 

Oavsett vad man tycker så är det inte såhär det ska gå till, Dems försöker peta in förhandlingar som inte är på sin plats nu. Dom går ut först i januari, och det finns inget behov av att stänga regeringen över det. Service personal är utan lön nu tack vare dom, samt program för formula bara för att nämna några få.

Och det är retorik som din som får Maga personer dödade och attackerade av antifa, samt som Charlie Kirk Mördad. Du bidrar till demonisering. 

• Ofiltreratsamtall3

Fantastiskt att Trump lyckades förhandla det första steget för fred för Israel och Palestina och gisslan befrielse. 

Peace through strength. Brevisar med att militärmakt och inflytande i förhandlingar är den ända vägen för att vidbehålla fred. 

Detta lyckades Trump genom inflyttande, främst mot Egypten, turkiet och Qatar. Egypten vill ha fortsatt ekonomiskt stöd av USA, och inget att göra med Hamas, för dom har kolossals egna problem med the muslim brotherhod. Turkiet vill ha Amerikansk vapen teknik och mildare sanktioner. Och Qatar garantier om skydd från Israels flygvapen. 

Detta kommer från Israels bombning av Hamas ledare i Qatar. För att inte nämna hur USA bombade Irans kärnvapenprogram. 

Om det är någon som borde nomineras för fredspriset så är det Trump. 

• Ofiltreratsamtall3
    klyban skrev 2025-10-16 17:31:50 följande:

Det intressanta är att det är först nu det finns något som ens kan ge fredspris.
    Och inte säker på det räcker och pga va att de inte längre gillar ge fredspriset till politiker och med det bedrövliga track recordet dom har.

Men ett år av fred låter mycket utmanande att lyckas med.

Och det trumpen sade att de var så överens, stämmer inte ens.
    Men de försöker i alla fall mer denna gång än förra.

Jag misstänker detta krig kommer blossa upp mer, men som du säger, tiden får utvisa.

Men i alla fall så finns en möjlighet nu, det existerade aldrig innan,, för det funkar inte ta kredd för andras arbeten.
    Och även här är det lite skralt, men det finns något att ta på i alla fall, hoten om utplåning av gaza och dess invånare kan i sig självt vara nog att trumpen inte får fredspris.
    Eller fortsätta med sina andra hot om annektera delar länder.
    Så minskar chanserna drastiskt igen.

Anonym (Röstar på partiet) skrev 2025-10-15 15:52:56 följande:

Jag skrev om förhoppning om FRED.

(Men jag har inte skrivit något om det där andra som du dillar om.)

Men tyvärr klyban understår du dig önska att strävan för fred ska misslyckas!

Och du avslöjar dig själv, utan att ens skämmas.

Jag väntar fortfarande på du ska påvisa, men din tystnad berättar att du nu vet om att det inte går :lol:

Du som är så saklig och faktatät. Kan du förklara hur Trump lyckades genomföra första steget i fredsförhandlingarna. Rent konkret, vad gjorde han? 
  • Ofiltreratsamtall3
    klyban skrev 2025-10-16 18:36:21 följande:
    Ja, vad gjorde hen mer än hota att utplåna palestinierna?

Ja jag frågar dig för du säger ju att du är så saklig. Du skrev att det är väldigt skralt, då borde du väll ha information att backa upp det med? 

Om du tror att det var allt han gjorde så förstår jag din förvirring. 

• Ofiltreratsamtall3
    Anonym (Buff) skrev 2025-10-16 20:48:31 följande:

Han kanske gav Israel 20 miljarder dollar, precis som han nyligen gav Argentina 20 miljarder dollar. Och nu ska han fördubbla det till 40 miljarder dollar lol. Thanks fucking Maga, Murica first! Det roliga är ju att Argentina har free healthcare medans amerikaner håller på att få deras sjukförsäkringspremier tredubblade hahaha! Lika med Israel, de har också gratis sjukvård. Alla Muricas pengar går utomlands medans amerikaner går på knäna tack vare den svåra inflationen, tankad stockmarket, orimliga huspriser och hyror samt att de är beroende av att äga bilar och de kostnader som följer tack vare ett 1800-tals public transport system hahaha! Men Maga är så glada över alla deporteringar av bruna att de skiter i resten, det är White Supremacy som gäller, inget annat. Maskerna på rasisterna har ramlat av, nu ser vi deras verkliga nyllen. Rasister hela bunten. Kristna rasister dessutom. 

https://apnews.com/article/trump-argentina-financing-economy-milei-billion-peso-fd38553ae03f4c33ce1288999469f7fb

TUCK FRUMP!

Ja nu var det ju inte riktigt det jag frågade om, håll dig till ämnet. Vilka konkreta handlingar och förhandlingar genomförde Trump för att framgångsrikt förhandla första steget i fredsförhandlingarna? 
  • Ofiltreratsamtall3
    klyban skrev 2025-10-16 21:29:41 följande:

Jag ställde en fråga, och du istället riktade in dig på mig som person.
    Ad hominem är till ingen hjälp för dig här.

Så vad är sakligheten du vill diskutera, för utan den så finns inget för dig längre.

Ofiltreratsamtall3 skrev 2025-10-16 21:15:06 följande:
    Ja nu var det ju inte riktigt det jag frågade om, håll dig till ämnet. Vilka konkreta handlingar och förhandlingar genomförde Trump för att framgångsrikt förhandla första steget i fredsförhandlingarna? 

Vi är nu två som väntar på dig vad trumpen gjorde, och vi möttes istället av Den Stora Tystnaden.

Kanske nästa inlägg? :no:

Och verkar som att din tystnad kommer förbli, men kanske nästa inlägg? :no: 

:lol:

Ge mig rätt nu igen med fortsatt tystnad.

Jag är ledsen om jag sårade dina små känslor men du har fortfarande inte svarat på frågan mr saklig. Så frågan kvarstår, eller ska du bara fortsätta att slänga ur dig substanslösa inlägg utan exempel? 

• Ofiltreratsamtall3
    Anonym (Buff) skrev 2025-10-16 21:43:38 följande:
    Uhhhhhh hallå yxskaft, jag svarade visst, han lockade säkerligen med US tax dollar payments bortryckt från det amerikanska folket. Israel är ett pengahungrigt land. Som belöning och rökridå till Maga så deporterar de ytterligare brunt folk. Snart ska US military visst skjuta missiler på det amerikanska folket också från Kaliforniens kust hahaha! Vilken fest! 

Tror du att Epstein är med på tRumplistan? Hahahaha! Hela landet har blivit en standup comedy show. Upp är ner, ner är upp, grisen gal från granens topp.
    Så ditt inlägg är att han ?säkert ? skickade pengar till Israel och att dom kanske får deportera ? bruna människor? ? 
  • Ofiltreratsamtall3
    klyban skrev 2025-10-17 12:49:32 följande:

Hur ska jag vara sårad över att donalds har hotat och hota precis igen mot palistinierna?

Och mer ad hominem, hur inbilla du dig det skulle hjälpa dig här?

Och saklighet, ja, vad är den och vad har trumpen gjort mer än hotat(senast igår igen.)?
    Vad hr trumpen ens gjort, vet du ens?
    Jag vet inte, mer än ropa och skrika om att ge dom ett helvete och andra hot.

Men de tär lugnt, förstår du inte vet heller och känner en irritation att det kan nog tom vara så att trumpen än en gång inte gjort arbetet och bara är där för kreddens skull.

Ofiltreratsamtall3 skrev 2025-10-16 21:47:43 följande:
    Så ditt inlägg är att han ?säkert ? skickade pengar till Israel och att dom kanske får deportera ? bruna människor? ? 

Ja, sakligheten  berättar mycket ofta att trumpen vill ha pengar när hen gör något.
    Hur kan du ha missat det?

Men kanske nästa inlägg? 
    Dock verkar din fixering vid irrelevans som min person är hålla i sig.
    Och ditt beteende berättar att det är nog just så att trumpen inte gjort något här heller, utan bara ska ta kredd.
    Och den intressanta delen är att du gav mig rätt om din tystnad :lol:

Och den berättar du är medveten om att du gett in dig i en diskussion där du aldrig kan komma ur, och därmed inbillar dig min person är till hjälp.

Saken är att du kan hålla på med din ad hominem hur mycket du vill, jag kommer ändå bara påvisa din saklighet saknas.(Du vet om att min person är 100% irrelevant väl, eller? Solig )

Du missar poängen.

Du bevisar min tes, det har hänt flera gånger när jag ber dig förklara din poäng eller utveckla på något sätt. Du vet inte vad du pratar om. Ställer man dig endast en fråga om ditt eget ämne utan att ge en egen kommentar så har du inget att komma med, du kan endast kritisera andra, inte diskutera din egen tes. 
    Du häver bara ur dig saker, utan belägg eller ens ett exempel.

För att sen byta ämne eller ta offer rollen, lite mothugg och tjuvnyp får man räkna med, speciellt när man är så stor i mun som du. 

Och jag kan säga dig att ditt ? din tystnad visar att jag har rätt kommentar ? . Det är inte att folk ger dig rätt, det är att folk orkar inte försöka få dig att förstå. 

Dina tidigare inlägg är verkligen roliga, där du säger att du erkänner ifall du har fel. Du har noll självinsikt. 

• Ofiltreratsamtall3
    klyban skrev 2025-10-17 16:00:34 följande:

Återigen en ÄNDALÅNG  ad hominem.

Lycka till att påvisa att jag inte erkänner mina faktafel, de sker extremt sällan då jag har intellektet att ta reda på saker, bedöma och förstå.

Men vad har trumpen gjort menar du, mer än hota och hot som hen upprepade igår igen.

Komiskt nog kanske trumpen läste våra inlägg, för hörde att det kanske ska bli en förhandling mellan trumpen och hamas.
    'För det vore ju trevligt om trumpen faktiskt gjorde något, än låta munnen glappa upp och ned.

Jag är irrelevant för ämnet.
    Så därför anar jag mer ad hominem kommer och för att du redan vet om att jag har rätt igen.
    Och där berättar just ad hominem att du vet det också, men totalvägrar att acceptera det och pga det får trumpen se medioker ut.(Men trumpen har ju chansen om nu hen kommer öppna upp förhandlingar mellan hamas och USA.)

Rätt tragiskt se någon inbilla sig ad hominem är sak som du gör, vart är din saklighet?
    Sen steg två, att säga man ska vara saklig på beställning och saker man inte ens riktigt diskuterat, vad är det om?
    Undrar då det är din uppgift göra påståenden vad trumpen gjort mer än hota, jag vet inte mer än hota.....

Du gillar verkligen det ordet. 

Jag kan inte minnas att du har erkänt det en ända gång. Så du har intellektet att ta reda på saker, samt bedöma och förstå. Men under hela denna diskussion så har du inte kunnat ens googla fram någon övrig fakta om ämnet? 

Men det var min avsikt med denna diskussion. Att om man inte ger dig något att kritisera så har du ingen egen fakta. 

Så, ja. Om du markerar mitt namn och tar endast mina inlägg, så kan du se för någon dag sen på denna tråd där jag svarar på just den Frågan. 

Svar på tråden Varför gillar så många Trump?