Varför gillar så många Trump?
Man kan säga och tycka mycket om Trump!
Dilemmat är era dubbla måttstockar.
Det är inga problem att Bill Clinton lät en 18åring i beroendeställning suga kuk i vitahuset.
Hur ser du på att Trumpeten skickade sitt privata plan till Nelson Mandela när han släpptes fri?
Eller att han stöttade Mickael Jackson som troligtvis va utsatt för en förtalskampanj då han blev storägare i Sony
Alla ?offren? påstår även på äldre dar att de inte har blivit utsatta.
Det är ju även så att Demokraterna lät massa kändisar med väldigt tveksam bakgrund göra reklam för dem
och dom stöttade dessutom barnböcker där man lär mindre barn och suga kuk och div tveksamma hbt-personer
Så min analys är att i usa och även här är henmän och feminister som stödjer Demokraterna
Och att män som har sitt testosteron kvar likt Tyson, John Johns mfl stödjer Trump
Komiskt nog finns det få dubblamåtsttockar, ett inget brott att ha en Monika att suga av Bill.
Och trumpens och Bills samröre med Epstein är hemskt, men vi inser att tydligen är ett samröre med Epstein som trumpen har helt okey då.
Våldtäkter helt okey med då eller?
Och hur är det med de sexuella övergreppen som trumpen hen själv berättar om, antar sånt är okey också?
Och när du börjar flyga iväg om annat, hur tror du det hjälper trumpen?
För vi står här ändå att trumpen är en brottsling(Felon, som är den högre graden av brottsling.)
Våldtäkt fastslaget i en ärekränknings/förtals-dom.
trumpen berättar att hen gärna göra sexuella övergrepp.
Det är lite vi har med trumpen, och sen ospecificerat påstå saker om andra, det ändar inte en enda sak med trumpen.
Så jag gör en tråkig slutsats, och det är att du tycker dessa övergrepp och brott trumpen gör är helt okey.
Det berättar en del om dig, och inget om trumpen dock, då hen är just en våldtäktsman enligt den domen, hen berättar hen gör sexuella övergrepp och ofta lät det som också.
Och alla brott.
Fina egenskaper du står bakom
Och jag skyddar ingen våldtäktsmän osv om de är i D, och det är där vi får reda på att du försöker projicera dina dubbla måttstockar och där våldtäkt och sexuella övergrepp är inget att bry sig om och om det är trumpen det handlar om