Tow2Mater skrev 2025-07-17 00:43:37 följande:
Du tror inte det kan, som hon säger, handla om en stor drös av filer som suttit på hennes bord för att gås igenom?
Varför tror du Biden administrationen inte försökte använda bevis mot Trump om det fanns? Att de spar det tills han vill bli omvald nästa gång?
In a March TV interview, she claimed the Biden administration ?sat on these documents, no one did anything with them,?
White House press secretary Karoline Leavitt and Justice Department spokesperson Chad Gilmartin said Monday that Bondi was referring to the overall Epstein case files.
fortune.com/2025/07/08/doj-theory-promoted-ag-pam-bondi-epstein-client-list-no-exist/
Du verkar glömma att hon också kommenterade att fo9lk skulle bli typ överväldigade om de såg namnen på listan.
Så vart tog listan vägen helt plötsligt.(Men det är lugnt, vi alla vet redan att trumpen är insyltad med Epstein och rejält också.)
Och såna här saker bara bekräftar det.
Och sen var trumpen också så obegåvad att berätta det för musk och troligtvis många fler, då en malignt narcissist inte kan hålla sig även om det är så illa som här.
Prata om Joe´s administration, hur inbillar du dig det skulle hjälpa trumpen?
Och sen verkar du inte greppa att det är inte Demokraterna som parti som sköter utredningar, för det gör FBI.
Och de har inte valt att gå vidare, men kanske du inbillar dig konspirationen och att det är politiker som avgör såna här saker, är det så illa? 
Och har svårt och se efter alla denna tid att FBI skulle komma med åtal.
Men trots detta så sade trumpen att hen jätte gärna skulle släppa listan.
Dock samma sekund jag hörde den så visste jag redan att ingen lista skulle komma, och för man känner igenom lögnerna.
Och påminner så om deklarationen som trumpen så jätte gärna ville dela med sig av, och sen satt och grät i HD över att den skulle lämnas ut 

Kermit1561 skrev 2025-07-17 09:55:36 följande:
Vad än Biden hade för skäl så förändrar inte det faktum att trump igen har visat sig ljuga hej vilt och frågan kvarstår varför om han inte har nått att dölja.
Och det är lögnen som gör så att vi idag vet med nästan absolut säkerhet att hen har varit på minderåriga tjejer.
Och jag misstänker att trumpen har ljugit mer än de fem senaste presidenterna, kanske till och med mer än så.
Men ändå har vi trumpnissar som försöker säga trumpen aldrig ljugit och får alltid saker och ting rätt.