• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • NassaNisse
    nannylovisa skrev 2024-12-24 07:06:23 följande:
    Men så tråkigt! Jag som tyckte det såg lovande ut på din bild igår 😢

jag med, men men jag tror jag är äl+7/8  
    jag känner mig sååå svullen över magen, ser ut som jag är gravid i v 10. väldigt spänd. har faktiskt mått rätt illa på kvällen i några dagar och ömmar och molar i brösten till och från. Och molande i magen. om det bara är innan mens besvär vet jag inte. inte mått såhär innan mens iaf 😂

• nannylovisa
    NassaNisse skrev 2024-12-24 08:25:39 följande:

jag med, men men jag tror jag är äl+7/8  
    jag känner mig sååå svullen över magen, ser ut som jag är gravid i v 10. väldigt spänd. har faktiskt mått rätt illa på kvällen i några dagar och ömmar och molar i brösten till och från. Och molande i magen. om det bara är innan mens besvär vet jag inte. inte mått såhär innan mens iaf 😂

Håller tummarna! så tidigt är det ju helt rimligt att det blir negativt iofs 
  • nannylovisa
    AngelicaLof skrev 2024-12-24 07:55:01 följande:

Fick ett sååå svagt streck nu och kan inte avgöra om det är ett spökstreck. 

Har du bild? 
  • mothertotwo

God jul! Tomte

Grattis till alla som plussat! :) 

Själv är mitt negativt, men om jag har haft senare ägglossning så misstänker jag i slutet på året. Kanske finns det fortfarande lite hopp om att plussa på min födelsedag, annars är det bara att ta nya tag nästa månad. Vet inte ens om jag haft ägglossning pga diagram förvirring. 

Men hoppas alla får en superfin dag! :) 

• Monki19

Vad hände med min kurva imorse liksom? CD10, negativt test imorse med. När jag googlar så får jag olika svar att det kan vara implantationsdip som är normal CD8-10 och på andra sidor står det att det är en sen implantation om det är CD10 och att det inte skulle vara bra :(

Har lite molvärk, igår var jag väldigt trött i ländryggen på kvällen men så hade jag några tunga patienter igår 

• NassaNisse
    nannylovisa skrev 2024-12-24 08:54:12 följande:
    Håller tummarna! så tidigt är det ju helt rimligt att det blir negativt iofs 
    Nä det är fullt rimligt! 😂 och logiskt :) 
  • Anonym (Hoppaspånr3)

Hej! Jag hoppar in I tråden. Jag hoppas på barn nr 3 nu. Jag fick missfall I november och har inte haft någon mens efter det, försökte mysa till vid ägglossning. Har oregelbunden mens då jag tog ur speial precis innan förra graviditeten. Men misstänker jag är på dag +11-12 efter ÄL. 
    Tog graviditetstest idag. Vad tror ni vågar man hoppas eller är det spöksträck?

• AngelicaLof
    nannylovisa skrev 2024-12-24 08:54:48 följande:
    Har du bild? 

Vet inte om det syns när jag laddar upp här. 

• AngelicaLof
    Anonym (Hoppaspånr3) skrev 2024-12-24 09:49:00 följande:

Hej! Jag hoppar in I tråden. Jag hoppas på barn nr 3 nu. Jag fick missfall I november och har inte haft någon mens efter det, försökte mysa till vid ägglossning. Har oregelbunden mens då jag tog ur speial precis innan förra graviditeten. Men misstänker jag är på dag +11-12 efter ÄL. 
    Tog graviditetstest idag. Vad tror ni vågar man hoppas eller är det spöksträck?

Absolut plus!