• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym (Önskanomnr6)
    nannylovisa skrev 2024-12-24 05:30:39 följande:

jag som skrev igår kväll om att det kändes kört. Trodde jag var på ÄL +15 idag men kanske hade ÄL senare. Strecket är Såå svagt så vet inte om det kommer synas när jag laddar upp bilden här men. har testat med dessa test flera dagar i rad nu och det har aldrig funnits ens en tillstymmelse till skugga innan så jag känner mig helt säker på att det här är ett streck 😭❤️ På självaste julafton dessutom! 

Grattis Grattis grattis 
  • Anonym (Önskanomnr6)
    Anonym (Karamell) skrev 2024-12-24 07:52:06 följande:
    Åh va roligt! Stort grattis 😍
    Tack så jättemycket 
  • Anonym (janey)

Bim+7 idag. Sen några dagar har det dragit och stuckit i livmodern. Nu börjar brösten ömma samt lite svag molande värk. I flera dagar har det känts som mensen ska komma. Men ingenting. Negativt test i förrigår. Har inga test så inväntar snällt mens. Typsikt att den ska va sen. Jag har kört massor av kosttillskott, rosenrot, folsyra, b12 omega 3 you name it och förra månaden hade jag en cykel på 30 dagar vilket kändes skönt och normalt  och som att tillskotten stabiliserade mina hormoner. Vet inte vad som händer nu. lite bakslag känns det som! Mest ovissheten om när mensen ska komma som stör mig. 

• nannylovisa
    Anonym (Hoppaspånr3) skrev 2024-12-24 09:49:00 följande:

Hej! Jag hoppar in I tråden. Jag hoppas på barn nr 3 nu. Jag fick missfall I november och har inte haft någon mens efter det, försökte mysa till vid ägglossning. Har oregelbunden mens då jag tog ur speial precis innan förra graviditeten. Men misstänker jag är på dag +11-12 efter ÄL. 
    Tog graviditetstest idag. Vad tror ni vågar man hoppas eller är det spöksträck?

Absolut positivt! 😍
  • nannylovisa
    AngelicaLof skrev 2024-12-24 09:53:54 följande:

Vet inte om det syns när jag laddar upp här. 

jo det syns! Men oklart om det är färgat eller bara skugga? 

• Anonym (Önskanomnr6)
    Anonym (Hoppaspånr3) skrev 2024-12-24 09:49:00 följande:

Hej! Jag hoppar in I tråden. Jag hoppas på barn nr 3 nu. Jag fick missfall I november och har inte haft någon mens efter det, försökte mysa till vid ägglossning. Har oregelbunden mens då jag tog ur speial precis innan förra graviditeten. Men misstänker jag är på dag +11-12 efter ÄL. 
    Tog graviditetstest idag. Vad tror ni vågar man hoppas eller är det spöksträck?

Tycker att det är ett solklart plus. 💕
  • AngelicaLof
    nannylovisa skrev 2024-12-24 11:42:54 följande:

jo det syns! Men oklart om det är färgat eller bara skugga? 

Det var lite för svagt för att kunna säga säkert, när jag stirrat på det en stund tyckte jag att det såg rosa ut. Men det kan ju vara en synvilla efter att ha tittat på det för länge. Jag tror att det är ett plus! 

• nannylovisa
    AngelicaLof skrev 2024-12-24 12:00:52 följande:

Det var lite för svagt för att kunna säga säkert, när jag stirrat på det en stund tyckte jag att det såg rosa ut. Men det kan ju vara en synvilla efter att ha tittat på det för länge. Jag tror att det är ett plus! 

Håller verkligen tummarna! 
  • Anonym (janey)

Hörrni behöver er åsikt hahah. Så har ju slut på grav test men hittade ett ÄL test. Tog det och det är ju relativt starkt streck? Har pms och min mens är en vecka sen??