• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • NassaNisse

Negativt nu på morgonen? jag fattar ingenting kanske tidigt mf som kroppen snappa upp? mitt hopp släcktes nu tror det är tok kört 

min kropp lever rövare med iaf?. Ska slicka mina sår och försöka tänka på annat nu
    ett ljuvligt ögonblick trodde jag att det lyckats 

• RainbowFamilyDreams
    NassaNisse skrev 2024-11-28 06:00:14 följande:

Negativt nu på morgonen? jag fattar ingenting kanske tidigt mf som kroppen snappa upp? mitt hopp släcktes nu tror det är tok kört 

min kropp lever rövare med iaf?. Ska slicka mina sår och försöka tänka på annat nu
    ett ljuvligt ögonblick trodde jag att det lyckats 

Håller tummarna att det vänder igen! 

Du har inte tagit något hormonsrimulerande eller något annat som kan påverka? Har du testat på andra typer av tester också?

• Anonym (Karamell)
    Hoppar in från Novembertråden, mensen kom nu två dagar sen, hann verkligen bygga upp ett hopp om att det tagit sig. Men icke, nya tag i december! Lycka till allihopa Hjärta

Lägger till mig i listan.

1/12 - pfk1991
    1/12 - Rdlsgdl9922
    2/12 - Frukörsbär
    2/12 - Sanso
    2/12 - RainbowFamilyDreams
    3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    3/12 - Anonym (mt)
    5/12 - Annpor
    5/12 - Elvaa11
    5/12 - Anonym (Lantisen)
    6/12 - Errorika
    7/12 - MG98
    8/12 - Anonym (FörstaBebisen)
    8/12 - väntarpåfyran
    8/12 - Vallmo93
    10/12 - Anonym1050
    10/12 - Siripiri 
    10/12 - Finafisken123
    11/12 - Anonym (Oliven)
    11/12 - B3tt4n
    11/12 - Peanut25 
    12/12 - Ella-Bella
    16/12 - Malines
    18/12 - mo4s
    18/12 - barntokiggg
    19/12 - Anonym (Janey)
    19/12 - Anonym (A)
    20/12 - Anonym (Universitetsbebis)
    21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)
    23/12 - Karamell
    24/12 - ILi22
    24/12 - Björkskogen 
    28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    29/12 - Anonym (mt)
    31/12 - TrueResolution
  • MG98
    Malines skrev 2024-11-27 20:53:53 följande:

Vad använder ni för appar? Har ni provat flera? isf vilken tycker ni är bäst? 😊

Jag har kört Natural Cycles men lite sisådär nöjd. Den sa till att jag skulle testa för ÄL för sent, så missade hela ägglossningen för några månader sen 😥

Har använt/använder 🙈 flo, natural cycles, premom, fertility friend. fick jag bara välja en blir det ff men gillar enkelheten i nc och funktionen att lägga in ältester i premom. 
  • NassaNisse
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-11-28 06:21:46 följande:

Håller tummarna att det vänder igen! 

Du har inte tagit något hormonsrimulerande eller något annat som kan påverka? Har du testat på andra typer av tester också?

Nej tar inget alls :/ 

tack så mycket 🙏
  • Ellen24
    MG98 skrev 2024-11-28 07:32:27 följande:
    Har använt/använder 🙈 flo, natural cycles, premom, fertility friend. fick jag bara välja en blir det ff men gillar enkelheten i nc och funktionen att lägga in ältester i premom. 
    Om du inte testat womenlog så tycker jag verkligen att du ska prova! Det är en såå mysig app och gullig, man får välja bilder på hur känslorna känns idag, osv osv, den är verkligen en av dom bästa jag testat! rekommenderar starkt!! ☺️
  • Anonym (Lantisen)

Tog ett test imorse, helt onödigt egentligen. Totalt blankt. Bara Äl +8.. Men man hoppas ju så mycket på nåt litet svagt. Tror tyvärr inte det har tagit sig den här gången heller trots att jag tyckte vi fick till två bra försök iallafall. Fortsätter med mina blödningar redan nu och inväntar mensen nästa vecka, samt gynbesök. 

• Siripiri

Här går de utför.. som väntat tyvärr 🙃 MEN, det har gått 3 dagar längre än graviditeten i september🙏🏼 hela 42 dagar, aka gått in i veckan 7 precis. 
    Så fort missfallet kommer blir det p-piller fram till missfallsutredningen, ska bli skönt att inte ha mens och mensvärk. 

• MG98
    Ellen24 skrev 2024-11-28 08:54:57 följande:
    Om du inte testat womenlog så tycker jag verkligen att du ska prova! Det är en såå mysig app och gullig, man får välja bilder på hur känslorna känns idag, osv osv, den är verkligen en av dom bästa jag testat! rekommenderar starkt!! ☺️
    Ska kolla den! 😊 
  • MG98
    Siripiri skrev 2024-11-28 11:22:05 följande:

Här går de utför.. som väntat tyvärr 🙃 MEN, det har gått 3 dagar längre än graviditeten i september🙏🏼 hela 42 dagar, aka gått in i veckan 7 precis. 
    Så fort missfallet kommer blir det p-piller fram till missfallsutredningen, ska bli skönt att inte ha mens och mensvärk. 

Åh nej vad tråkigt! Hoppas du får svar efter utredning. Har man någon aning om det kan vara? Alltså vad kan man få för diagnos efter utredning? Vad misstänker du själv? 

Önskar dig alla lycka i framtiden! 🤗❤️ 

Svar på tråden BIM december