• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym (Hoppaspånummer3)

Trodde jag skulle vara lite mer chill iom att jag har två barn och detta endast är vårt första försök till nummer tre men det går sådär haha. Är på ÄL+8 tror jag och tycker mig känt mycket molvärk och stickningar typ i några dagar. Här om dagen hade jag världens metallsmak i munnen. Kan man verkligen känna symptom såhär tidigt? BIM enligt P-Tracker 6/12 men jag tror som sagt ägglossningen kom lite tidigare. Tycker dagarna går sååå långsamt!

• Anonym (Ella-Bella)
    pfk1991 skrev 2024-11-27 07:25:46 följande:

Positivt digitalt testa tidigt idag 😱 ÄL+10, tre dagar innan BIM. Är såklart jätteglad men får också panik, typ vad har jag gett mig in på haha. Har fått samma känsla när jag plussat mina tidigare två graviditeter också så jag vet att det går över, men var nog inte beredd att det skulle gå så fort att bli gravid. 

Hoppas det vill stanna, har både fått MA, kemiska graviditeter tidigare så jag ska försöka hålla huvudet kallt ?

Stort grattis va roligt!!! 😄❤️
  • Sanso

Positivt digitalt testa tidigt idag 😱 ÄL+10, tre dagar innan BIM. Är såklart jätteglad men får också panik, typ vad har jag gett mig in på haha. Har fått samma känsla när jag plussat mina tidigare två graviditeter också så jag vet att det går över, men var nog inte beredd att det skulle gå så fort att bli gravid. 

Hoppas det vill stanna, har både fått MA, kemiska graviditeter tidigare så jag ska försöka hålla huvudet kallt ?

Åh grattis!! ☺️ Jag ska ta ett test imorgon (också BIM -3) eller på fredag, har ett illamående som inte ger sig. Ja det finns ju inte så mycket att göra mer än att glädjas och hoppas att den lille stannar!! 🙏
  • NassaNisse

någon som ser detta mer än jag? Eller önskar jag för mycket? Är det ett spökstreck? 

vad jag var säker på 1 vecka för tidig mens kanske var en kraftig nidis?? Vad händer! Jag är i chock! 

• Barnlängtan2024
    NassaNisse skrev 2024-11-27 08:42:43 följande:

någon som ser detta mer än jag? Eller önskar jag för mycket? Är det ett spökstreck? 

vad jag var säker på 1 vecka för tidig mens kanske var en kraftig nidis?? Vad händer! Jag är i chock! 

Det där är en fet plus!!! 🥳 grattis! Vilken tidig julklapp 😍
  • Barnlängtan2024

Wow! stort grattis!! 🥳
  • Rdlsgdl9922

Nu kom mensen :( 3 dagar tidigt, hade bim 30/1.. så jag hoppar in här

Lång väntan till 16 dec när ÄL ska vara nu... :(

• Anonym (Tjejhej)

Mitt uppe i mens och det känns ju jobbigt för det blir så påtagligt att man inte ?lyckas?. Kan tänka mig att fler känner igen sig. Idag kommer tempen så ska jag börja direkt. Nästa BIM beräknat på Julafton, vilken julklapp det hade varit! 

Grattis till er som plussat och hoppas vi andra också snart får göra det.

Svar på tråden BIM december