Inlägg från: Anonym (Hmmm ...., ,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Är det konstigt?

Under tiden ni har varit ifrån varandra har han kanske kommit på andra tankar och insett att han inte har nåt större intresse att fortsätta ha kontakt med dig.

Eller så står du som ett andra- tredje- fjärdehandsval och nu är han fullt upptagen med någon annan.

Kan väl inte spela någon större roll för dindel eftersom du inte verkar ha nåt större intresse heller utan det är bara en principsak. "Han har lovat höra av sig, då SKA han göra det".

Är du väldigt ung/omogen (typ 15-16?) kan jag förstå dig. Om inte tycker jag att du bara ska glömma och gå vidare.

Låter inte som att ni haft nån relation utan bara setts nån gång?

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (S) skrev 2024-11-14 11:47:41 följande:
    Jättekonstigt att gilla någon och vilja säga hejdå till mig innan han åker och säga att han kommer sakna mig för att sen ändras endast efter en månads tid. Dessutom var vi på goda termer. Han har ingen anledning att inte höea av sig.
    Han kanske kände så just DÅ, men de känslorna finns inte kvar. Ni verkar ju inte ens ha haft nåt ihop så varför inte bara glömma honom?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (S) skrev 2024-11-14 12:35:55 följande:
    Och det vet du?
    Nej och inte du heller. Därav skrev jag ordet KANSKE.  Googla så lär du dig ett nytt ord. :)
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (S) skrev 2024-11-14 12:58:36 följande:
    E bara besviken att han inte håller vad han lovat
    Men är det inte bättre att du hör av dig än att du är ledsen, besviken och undrar?
Svar på tråden Är det konstigt?