• Anonym (S)

Är det konstigt?

En kille jag träffade var i militären i en månad och lovade att höra av sig när han är tillbaka. Ser att han sett mina stories på snap men inte hört av sig... det skar i hjärtat. Så han är tillbaka men hör inte av sig :(

• Svar på tråden Är det konstigt?
  • Anonym (He's just not that into you)

Han är inte intresserad. Inte så svårt att räkna ut. Han har dig som reserv, om ens det.

• Tobben
    Anonym (S) skrev 2024-11-13 17:30:17 följande:
    Är det konstigt?

En kille jag träffade var i militären i en månad och lovade att höra av sig när han är tillbaka. Ser att han sett mina stories på snap men inte hört av sig... det skar i hjärtat. Så han är tillbaka men hör inte av sig :(

Tillbaka från vad?
    Är det mobiltelefonförbud inom det militära?
  • Anonym (S)
    Anonym (He's just not that into you) skrev 2024-11-13 17:34:17 följande:

Han är inte intresserad. Inte så svårt att räkna ut. Han har dig som reserv, om ens det.

Ok... men verkade inte så då vi träffades och han lovade att han ska höra av sig då han är tillbaka. Och nämnde hur han kommer sakna mig.
  • Anonym (S)

Tobbe: ja han hade mobilförbud då han var borta.

Anonym (S) skrev 2024-11-13 17:37:03 följande:
    Ok... men verkade inte så då vi träffades och han lovade att han ska höra av sig då han är tillbaka. Och nämnde hur han kommer sakna mig.
    Jaha? Och du tror att det är någon form av garanti eller? Han kan ha tänkt eller sagt vad som helst då, sant eller inte, men det var då och nu är nu, och han hör inte av sig fast han är tillbaka.

Hur länge är det förresten?
  • Anonym (S)
    Anonym (He's just not that into you) skrev 2024-11-13 17:39:34 följande:
    Jaha? Och du tror att det är någon form av garanti eller? Han kan ha tänkt eller sagt vad som helst då, sant eller inte, men det var då och nu är nu, och han hör inte av sig fast han är tillbaka.

Hur länge är det förresten?
    Hur menar du hir länge det är?
    Anonym (S) skrev 2024-11-13 17:40:48 följande:
    Hur menar du hir länge det är?
    Hur länge han har varit tillbaka så klart.
  • Anonym (S)
    Anonym (He's just not that into you) skrev 2024-11-13 17:42:35 följande:
    Hur länge han har varit tillbaka så klart.
    Verkar som att han kom hem idag.
    Anonym (S) skrev 2024-11-13 17:44:29 följande:
    Verkar som att han kom hem idag.
    Men wow! Idag? Och du undrar varför han inte hört av sig? Är du alltid så här osäker och needy...? Jag trodde vi snackade veckor. Tagga ner lite, ok? Om det har gått två veckor så kan du ta hinten, nu är det för tidigt att säga någonting alls.
  • Anonym (S)
    Anonym (He's just not that into you) skrev 2024-11-13 18:06:02 följande:
    Men wow! Idag? Och du undrar varför han inte hört av sig? Är du alltid så här osäker och needy...? Jag trodde vi snackade veckor. Tagga ner lite, ok? Om det har gått två veckor så kan du ta hinten, nu är det för tidigt att säga någonting alls.
    Trodde man textar någon direkt som man gillar och saknar när man varit borta ett tag?
Svar på tråden Är det konstigt?