-
Det han skrev till mig efter vi sagt hejdå var att hans första jobb när han är tillbaka är att kontakta mig. Klart jag blir besviken.Anonym (S) skrev 2024-11-13 22:25:12 följande:Känns som han ljugit för mig.
-
Självklart har vi träffats. Vi sade hejdå och allt innan han åkte.Anonym (Kimchi) skrev 2024-11-13 22:31:11 följande:
Har du träffat den här killen fysiskt? Hur länge då? Killar kan säga en massa som de tror tjejer vill höra. Hans tystnad talar väl sitt eget språk. Hör han av sig så bra men släpp det där och gå vidare. Du har redan slösat en månad för ingenting. Ja han har troligtvis ljugit.
-
Självklart inte men hans handlingar matchade med hans ord innan han åkte. Så det gjorde lite ont att se att han är tillbaka men inte hört av sig än.Anonym (Naiv eller tonåring?) skrev 2024-11-13 22:40:22 följande:Tror du alltid på vad killar du dejtar säger till dig?
Jag tror också att han lurat dig. -
Han har kollat min snap story.Anonym (Lugna dig) skrev 2024-11-13 22:55:48 följande:Men TS, är du ens säker på att han faktiskt är hemma redan? Det är väl restid hem också?
-
Och då kan han ju lika gärna skriva? Om han sagt att hans första jobb var att göra det.Anonym (Lugna dig) skrev 2024-11-13 23:07:12 följande:Det kan han väl göra via sin mobil? Den kan han ju använda direkt han är påväg hem.
-
Jo precis och han är hemma igen men kontaktar mig inte.Anonym (Lugna dig) skrev 2024-11-13 23:22:32 följande:Nu förstår jag inte. Hade han inte sagt att han skulle kontakta dig när han var hemma igen?
Jag förstår att du är ung, men en första lektion är att inte alla människor fungerar så att de slänger sig på telefonen och ringer så snart de bara kan ifall de verkligen är intresserade. Se detta som en övning i självbehärskning och fråga dig själv varför du är så snar med att tro att du är sviken... -
Är det viktigt hur länge?Anonym (Kimchi) skrev 2024-11-14 08:55:23 följande:
Hur länge har ni dejtat?
Denna jävla snap! Har du kartan igång också? Varför kontaktar inte DU honom? Ring eller skriv. Då ser du ju om han vill ha kontakt. Det ska väl ändå inte ligga bara på honom även om han sa så. Gör ETT försök. Händer inget så gå vidare.
Han har lovat. Tänker inte göra något. Han får stå för det han lovat. -
Självklart vill han vila, träffa föräldrar osv. Men nu har det ändå gått ett dygn och inte ett pip från hans sida. Han har som redan påpekat sagt att hans första jobb kommer vara att kontakta mig när han är tillbaka. Gjorde han det? Nej
-
Jättekonstigt att gilla någon och vilja säga hejdå till mig innan han åker och säga att han kommer sakna mig för att sen ändras endast efter en månads tid. Dessutom var vi på goda termer. Han har ingen anledning att inte höea av sig.Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-14 11:37:54 följande:
Under tiden ni har varit ifrån varandra har han kanske kommit på andra tankar och insett att han inte har nåt större intresse att fortsätta ha kontakt med dig.
Eller så står du som ett andra- tredje- fjärdehandsval och nu är han fullt upptagen med någon annan.
Kan väl inte spela någon större roll för dindel eftersom du inte verkar ha nåt större intresse heller utan det är bara en principsak. "Han har lovat höra av sig, då SKA han göra det".
Är du väldigt ung/omogen (typ 15-16?) kan jag förstå dig. Om inte tycker jag att du bara ska glömma och gå vidare.
Låter inte som att ni haft nån relation utan bara setts nån gång?
-
Och det vet du?Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-14 12:27:27 följande:Han kanske kände så just DÅ, men de känslorna finns inte kvar. Ni verkar ju inte ens ha haft nåt ihop så varför inte bara glömma honom?
-
Jag vet att vi hade något så du kan vara tyst på den punkten.Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-14 12:44:09 följande:Nej och inte du heller. Därav skrev jag ordet KANSKE. Googla så lär du dig ett nytt ord. :)
-
E bara besviken att han inte håller vad han lovatAnonym (Hin Håle) skrev 2024-11-14 12:56:12 följande:
Skriv till honom?
-
Får väl göra det.Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-14 13:08:33 följande:Men är det inte bättre att du hör av dig än att du är ledsen, besviken och undrar?
-
I keffa Sverige ja med störst antal skilsmässor. Folk vet ju knappt vad kärlek är där borta. Gillar flera åt gången, träffar flera osv. Helt knäppt.Anonym (Naiv eller tonåring?) skrev 2024-11-14 16:22:06 följande:Inte ett dugg konstigt. Det är jättevanligt att känslor försvinner.
-
Han hörde av sig.Anonym (Naiv eller tonåring?) skrev 2024-11-14 16:43:48 följande:Tydligen händer det även utanför keffa Sverige, eftersom det nu hänt dig.
-
Vissa här inne har ett beteende på dagisnivå och stoppar orden i min mun som om de vet saker och ting. Han hörde av sig och jag skrev det precis. Finns ingen anledning att ljuga.Anonym (Naiv eller tonåring?) skrev 2024-11-14 16:47:21 följande:Nej, det gjorde han inte. Då hade du skrivit det i tråden. Men gissar att du inte vill se dum ut.
-
Jag är en orolig själ tyvärr...Anonym (Lugna dig) skrev 2024-11-14 16:50:43 följande:Ja, så klart!?
Du tycks ha ett klart ängsligt anknytningsmönster i mitt tycke. Det kallas anxious attachment på engelska. Googla det, det finns massor av bra tips på hur man kan komma tillrätta med det. -
Du fortsätter igen. Hur orkar du? När jag gick in och skulle svara så skrev jag att han hade skrivit. Kvittar det var exakt jag skriver det? Blir nästan som om du önskar det går illa för folk här inne när du gång på gång tyder något som inte stämmer.Anonym (Naiv eller tonåring?) skrev 2024-11-14 16:52:42 följande:Ärligt talat TS. Om han hade skrivit, så hade du meddelat det i tråden istället för att sitta här och argumentera. Det blir bara pinsamt.
Men då vet vi i alla fall.