• Anonym (TS)

Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

• Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??
  • ClumsySmurf
    molly50 skrev 2024-12-03 23:52:24 följande:
    Nej,men eftersom det var mig du citerade så tolkade jag det som att du menade så.
    Jag får bli bättre på att påpeka att det jag skriver hör ihop med de andra inläggen jag citerar, jag tänker oftast att det är uppenbart att citerar dem av en anledning.

• molly50
    ClumsySmurf skrev 2024-12-04 10:47:59 följande:
    Jag får bli bättre på att påpeka att det jag skriver hör ihop med de andra inläggen jag citerar, jag tänker oftast att det är uppenbart att citerar dem av en anledning.
    Ja,när det ligger fler inlägg med i det man citerar så kan det lätt bli missförstånd.
  • Anonym (TS)

Detta måste vara den mest urspårade tråden någonsin. 

Men nu vet jag att han egentligen vill ligga med mig men har inte vågat ta upp sex för att inte skrämma bort mig. Han har aldrig haft sex förut.  Inte vad man hoppades på men jag vet inte hur jag ska gå vidare än.

• Anonym (M)
    Anonym (TS) skrev 2024-12-06 10:20:54 följande:

Men nu vet jag att han egentligen vill ligga med mig men har inte vågat ta upp sex för att inte skrämma bort mig. Han har aldrig haft sex förut.  Inte vad man hoppades på men jag vet inte hur jag ska gå vidare än.

Började han prata om detta själv?
  • Anonym (TS)
    Anonym (M) skrev 2024-12-06 10:34:27 följande:
    Började han prata om detta själv?
    Nej, vi sågs igår och jag frågade honom varför han inte visat nåt intresse för att ha sex med mig. Om han inte tänder på mig eller om anledningen var någon annan. Då berättade han. Ja det är väl positivt att han tänder på mig åtminstone men är i alla fall tveksam nu.
  • Anonym (M)
    Anonym (TS) skrev 2024-12-06 10:38:52 följande:
    Nej, vi sågs igår och jag frågade honom varför han inte visat nåt intresse för att ha sex med mig. Om han inte tänder på mig eller om anledningen var någon annan. Då berättade han. Ja det är väl positivt att han tänder på mig åtminstone men är i alla fall tveksam nu.

Hur gamla är ni?

Om du gillar honom så tycker jag du kan ge det en chans och se vad som händer, ni kanske får det jättebra. Visade du att du blev besviken? Kan ju påverka hans självförtroende men kan också gå bra ändå

• Eurydike
    Anonym (TS) skrev 2024-12-06 10:20:54 följande:

Tycker du ska ge det en chans! Om du tycker att han är jättegullig och uppvaktande så har du ju mycket att vinna. Dessutom var det bra att han valde att vara ärlig. Nu vet du varför han inte har försökt få dig i säng och det handlade inte om dig.
  • Anonym (Fs)
    Postman skrev 2024-12-01 09:52:07 följande:
    Med all skrämselpropaganda kring detta med stopp min kropp samtycke osv så förstår jag om folk till slut blir handlingsförlamade. De vet helt enkelt inte hur de ska bete sig. Prata om det då kan nån tycka men det är väl inte så lätt heller tänker jag att ta upp det, inte heller blir det så romantiskt. Du får försöka ge lite signaler vid lämpligt tillfälle så tror jag det kommer lösa sig. 
    Ja du är nog bra nära sanningen,,,det du skriver,, med nuvarande lagtext måste du i princip ha skriftligt på att tjejen är med på sex, om du vill undvika risken att kastas i fängelse o att bli totalt utfryst med evig stämpel i pannan:SEXFÖRBRYTARE,,,,!!!
  • Anonym (TS)
    Anonym (M) skrev 2024-12-06 10:44:54 följande:

Hur gamla är ni?

Om du gillar honom så tycker jag du kan ge det en chans och se vad som händer, ni kanske får det jättebra. Visade du att du blev besviken? Kan ju påverka hans självförtroende men kan också gå bra ändå

Jag är 35 och han är 32. Så jag hoppas ni inte tycker det är konstigt om jag tvekar.
  • Anonym (TS)
    Eurydike skrev 2024-12-06 10:45:06 följande:
    Vill han inte ligga med mig??Tycker du ska ge det en chans! Om du tycker att han är jättegullig och uppvaktande så har du ju mycket att vinna. Dessutom var det bra att han valde att vara ärlig. Nu vet du varför han inte har försökt få dig i säng och det handlade inte om dig.
    Vet att du vurmar mycket för oskulder och oerfarna men jag delar inte det intresset.
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??