• Anonym (Wtf)

Han försvann som en vind

Gå vidare. Han har fegat ur uppenbarligen.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (/) skrev 2024-12-03 12:55:55 följande:
    Jag tycker det var fint av dig att ge honom chansen trots att han är oerfaren. Synd att han inte lyckades ta chansen. Jag är fortfarande på mig själv att jag inte kunde hantera det bättre. Hoppas han klarar av att ta upp kontakten igen.
    Om han nu vill det, han kanske tänker helt annorlunda än jag men jag kände igen mig själv i hans agerande.
    Hur har det gått för dig sedan?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (/) skrev 2024-12-03 13:56:02 följande:
    Det är off topic men jag har fortfarande inte lyckats få till en relation.
    Dejter då?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (/) skrev 2024-12-03 14:28:20 följande:
    Har haft ett par dejter som lett till att vi legat och kramats men inte mer än så. Men det är fortfarande OT.
    Trist. Men du fattar i alla fall att det är dig det är fel på så det är en bra början.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Frida) skrev 2024-12-03 13:34:36 följande:
    Ja, det tror jag är en bra idé 👍🏻
    Vi har ett litet krux bara, han bor på våningen under mig så stöter på han jämt vid parkeringen och i porten. 😅😂
    Seriöst? Ni har chattat nästan dagligen med varandra i 3 veckor fast ni bor i samma trappuppgång? 
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Frida) skrev 2024-12-03 15:31:18 följande:
    Jaa så är det faktiskt. Vi har bara setts på lördagskvällar alltid. Ingen av oss har föreslagit något annat någon gång. Eller ja förutom hans dejt då, som han sen ställde in när lördagen väll kom 😅

Men det kanske är helkonstigt? Tankar om det?
    Jag hade nog försökt ses lite mer, även om bara en kort stund, om man bodde intill varandra. Men visst, du är ensam mamma, det kan ju spela roll för om det är enkelt eller inte. Jag har inga barn så för mig skulle det varit lättare. Men det lät märkligt i alla fall.
Svar på tråden Han försvann som en vind