Han försvann som en vind
Hej.
I ungefär 3 veckors tid har jag träffat en kille och chattat med honom hela dagarna i princip.
Vi har inte gjort någonting mer än kramats länge. Vi har pratat i timtal om allt möjligt och kollat på varandra och lett. Typ så.
Det har känts riktigt bra.
I fredags förslog han att jag skulle ta med honom på lördag på en aktivitet jag tycker om samt att vi skulle ta en fika. Jag tänkte oj, mysigt att han förslår ?en riktig dejt? och svarade absolut :)
Lördagen kom och han sa att han eventuellt hade råkat dubbelkolla sin lördag, men föreslog att om det funkar för mig så är han hemma hela kvällen och vill ses.
Jag blev besviken, men svarade ?Vi hade ju inte bestämt någon tid, hör av dig ikväll så ser vi vad jag gör då :)? då skrev han ?Jag kommer vara hemma hela kvällen!? Då svarade jag ?Bara hojta till sen då! :)? Detta följt av en tystnad. Han slutar höra av sig och på söndagen skriver han att han kände för att vara ensam på lördagen och käka sitt lördagsgodis.
Jag svarade ?Det är super okej att ställa in, oavsett anledning. men jag hade uppskattat att du sa igår :)? då svarade han ?Det skulle jag självklart gjort, det var fel av mig!?
Sen har han inte hört av sig på flera dagar och givetvis inte jag heller.
Kanske är dumt att spekulera i vad som hände, men jag kan inte sluta undra? Känns så konstigt att fråga honom, när han uppenbarligen inte vill höras av. Har ni varit med om liknande? Eller gjort liknande mot någon?