• Anonym (Orolig)

Flyttade ihop och allt fallerar?

Hej!

Träffade en jättehärlig tjej för ca ett år sedan och hon va uppöver öronen kär i mig och gjorde allt för att vara med mig! 
    Hon hörde av sig jämt, ville vara med mig jämt.
    Bästa sexet någonsin, aldrig känt en sån närhet ifrån någon annan innan mig säger hon. 
    Hon kom och la sig när jag låg i soffan å bara myste med mig och va hur go som helst mot mig hela tiden.

Nu har vi flyttat ihop sedan 2 månader tillbaka och hon är inte alls samma person längre, visar ingen närhet nästan alls utan går å lägger sig i ett annat rum helst typ. Hör knappt av sig under dagarna och ja visst vi ses väl mer nu men jag jobbar skift så varannan vecka ses vi knappt och jag hör knappt av henne om dagarna. 

Sedan hände de en annan grej för 3v sedan då hon va ute med några på sitt jobb där hon somnade på en av sina kollegor inne på krogen vilket jag inte brydde mig speciellt mycket om men det är klart att de känns lite grann när hon inte ger mig någon närhet alls längre typ så lite svartsjuk blev jag ju. Efter detta så skriver dom med varandra varenda dag vilket de inte gjort innan vilket känns lite konstigt. 
    Hon skriver aldrig när jag är i närheten utan bara när jag är i ett annat rum typ men jag ser ju att det plingar till på Snap och ser att det är han men hon plockar inte upp telefonen och öppnar utan väntar tills jag inte är i närheten vilket känns som ett konstigt beteende. Har frågat henne nu igår varför hon gör så då jag inte orkade hålla mig längre när de helt plötsligt ska åka iväg till en annan stad med tåg bara hon och han för att möta upp en eller 2 andra arbetskompisar som kanske blir med dom ut en liten stund iaf förklarade hon. Hon blev helt fly förbannad på mig och skrek att jag är svartsjuk bara dum i huvudet typ som funderar över varför de skriver konstant helt plötsligt och han har dessutom blivit flyttad så de jobbar tillsammans hela tiden nu för tiden och när de inte jobbar tillsammans så pratar de i telefon.
    Överreagerar jag när jag funderar varför de umgås så mycket och skriver eller pratar i telefon hela tiden och varför hon inte hör av sig till mig längre eller bara svarar med "ja, nej, ok, vet inte" om jag skickar något till henne? 
    Vi skrev och pratade jämt innan vi flyttade ihop. 
    Sexet har gått från 3-7ggr i veckan till typ 1 gång i veckan. 
    Hon säger att hon älskar mig och det är mig hon vill vara med men de känns verkligen inte som att hon visar det längre. 

Hon har haft ett jäkla humör på sistone då hon blir asförbannad för minsta grej jag gör fel eller säger på fel sätt enligt henne. 

Är det bara en fas hon har eller bör jag oroa mig?

Hon har även ADHD så det påverkar henne ju såklart på olika sätt så ni som har ADHD, låter detta som typiskt att man drar sig undan i perioder och söker andra personer att prata med och umgås med typ?

• Svar på tråden Flyttade ihop och allt fallerar?
  • Anonym (Orolig)

Ja

• Anonym (K)

Dumpa och flytta isär. Att hon inte hör av sig på dagarna är helt naturligt eftersom ni bor ihop. Resten är.... 🚩 Inte kul att bo med en tjej som jagar andra killar. Om du föreställer dig henne som singel så vet du exakt vad hon håller på med.

• Anonym (K)

Alltså, om hon vore singel och skulle bete sig så där med en kille.

• Dexter dot com

Om min partner hade förändrats så drastiskt till det sämre hade jag absolut oroat mig och krävt att få veta vad som som orsakar förändringen. Att ha vänner av motsatt kön är ju helt ok men hon verkar ju inte bjuda med dig när dom ses vilket jag tycker är konstigt.

• Anonym (K)
    Dexter dot com skrev 2024-12-07 09:27:08 följande:

Om min partner hade förändrats så drastiskt till det sämre hade jag absolut oroat mig och krävt att få veta vad som som orsakar förändringen. Att ha vänner av motsatt kön är ju helt ok men hon verkar ju inte bjuda med dig när dom ses vilket jag tycker är konstigt.

Man tar inte med sambon när man har dejt.
  • Anonym (K)

Och att vara otrogen har INTE att göra med adhd.

Ts, hon blir förbannad för att hon är kär i en annan kille och försöker dölja för dig att de flörtar.

• Anonym (Orolig)
    Anonym (K) skrev 2024-12-07 09:33:20 följande:

Och att vara otrogen har INTE att göra med adhd.

Ts, hon blir förbannad för att hon är kär i en annan kille och försöker dölja för dig att de flörtar.

Otrogen?

Det har hon inte varit? Eller vad menar du? 
  • Anonym (K)
    Anonym (Orolig) skrev 2024-12-07 09:51:12 följande:
    Otrogen?

Jag menar att hon kanske inte har varit fysiskt otrogen men hon kan vara på väg dit och det hon gör nu är INTE ok om man är i en relation, dvs att flörta med andra killar, gå på dejt och vara fysiskt närgången.

Att hon håller på så här har INTE att göra med adhd.
  • Anonym (M)
    Anonym (Orolig) skrev 2024-12-07 09:51:12 följande:
    Otrogen?

Hur vet du det?

Varför pratar ni inte med varandra?
  • Anonym (Orolig)
    Dexter dot com skrev 2024-12-07 09:27:08 följande:

Nej men ingen av de andra ska ha med sin respektive vad jag vet. Och jag får vara hemma med ungarna vilket är ok såklart! (Inte gemensamma barn utan från tidigare förhållande) 

Ja jag är lite orolig men inte överdrivet men förstår inte varför hon blir så jäkla arg när jag frågade för jag tycker att jag ska kunna fråga och undra över detta beteende? 
    Förstår ju henne också om det är så att det verkligen inte är något mellan dom mer än vänskap och innerst inne så tror jag verkligen på det hon säger att det är så men man får ju en dålig magkänsla ändå och då vill jag kunna fråga och få ett svar som inte är att jag är dum i huvudet som ens tänker tanken. 

Sen är jag inte helt oskyldig heller då jag var rätt svartsjuk och betedde mig rätt illa mot henne en period rätt så jäkla i onödan så jag förstår att hon blir lite grinig men jag trodde vi hade kommit förbi det då jag tycker att jag visat att jag inte beter mig på det viset längre men jag förstår att det skadat vår relation.
    Men det är inte det som det handlar om här egentligen utan frågan är om jag borde vara orolig över beteendet? 

Absolut ok att umgås med andra könet och skulle gärna göra det mer själv men har inga nära vänner som jag inte legat med så det är absolut inte okej enligt henne. 

Hon har en annan kompis på sitt jobb som hon legat med som är helt okej enligt henne att hon kan vara kompis med dock... Va svartsjuk och störde mig på detta men har släppt detta helt nu och tycker att det är ok att de är kompisar
Svar på tråden Flyttade ihop och allt fallerar?