• Anonym (Pos)

Är så less på Sverige

Anonym (Theymer) skrev 2024-12-14 15:26:13 följande:
    Tror du ts skulle känna sig nöjd av att du köpte en påse mat till en tiggare? Det tror inte jag. Så fungerar offermentalitet. Det är ju mest synd om ts och det beror på alla andra, även dig. Ts kan säkert dra slutsatsen att om du arbetat med barn i slummen så har du också ignorerar alla stackare i Sverige. Det är mest synd om ts. Att denne själv antagligen inte gör något för att hjälpa andra på det sättet hen vill bli hjälpt reflekterar antagligen inte ens ts om. Så varför inbillar du dig att du gör tillräckligt i ts ögon? 
    Ja, så är det.

Sverige är bra och medborgarna är bra precis som i de flesta andra länder. 

Om man mår dåligt har man fel inställning till livet och attraherar därför fel människor och fel sidor hos människor.
  • Anonym (Pos)
    Anonym (Fuck U, Fuck Me Fuck Everyone!) skrev 2024-12-14 23:46:40 följande:

På vilket sätt menar du att jag inte har gjort det ? 

Har fast anställning, dvs arbete. Körkort. Är  en slav i detta äckliga rått hjul. Inget mera än så. Flyttat över 10 gånger på 10 år för att inte råka mörda personen som gjorde mig illa samt även har någonting som jag behöver fortfarande. 

Har tamefan i mig gjort allt verkligen, så vad exakt menar du med att jag ska ta ansvar över mitt liv ? 

Har även räddat liv Varav 1 av dom håller mig tillbaka enormt.  Så vad menar du egentligen?? 

Förstår narcissistiska svensken känner sig frustrerad när den inte kan komma med större visdom än vad jag redan har varit med om i relation till utfört dessutom, därav så skriver någon likt dig. Eller vad exakt menar du? Att jag ska droga ihjäl med utav läkemedelsverkens fattiga och flaska tabletter som endast hjälper den som söker uppmärksamhet?? 

Ne, jag har träffat på dom som har gått den vägen och ingen av dom lever idag. Så nej tack.  Så vad exakt menar du skulle vara bättre? 

Du tar inte ansvar för ditt psykiska mående och interna dialog. 

Det krävs fysiskt och mentalt arbete för att hålla sig i psykiskt gott tillstånd.

Gäller som alltid i livet att fokusera på det positiva i omgivningen. Fokusera på vad man själv kan göra och faktiskt göra det.
Svar på tråden Är så less på Sverige