Inlägg från: Anonym (instämmarkommitten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (instämmarkommitten)

Är han inte atraherad av mig längre

Antagligen har han tröttnat på att du inte har samma intresse för sex som han har och att du inte varit lika kåt på honom som han har varit på dig.
    Det är inget kul att försöka göra en aktivitet med någon som inte är lika intresserad av det som en själv är.

jaha2024 skrev 2024-12-14 18:46:27 följande:
    Du tränar ju 3 till 4 gånger i veckan och jag vet inte hur länge du har gjort detta och på vilken sätt du har lagt upp din träning?, men är det så att du har börjat få stora muskler så är det fruktansvärt okvinnligt
    Om hon är tjej och har tränat i 6 månader så finns det ingen chans i helskotta att hon "har börjat få för stora muskler", en tjej blir inte She-Hulk på ett halvår bara för hon lyfter lite vikter, knappt ens om hon hade brukat anabola.
    Anonym (Fyllig) skrev 2024-12-14 21:10:40 följande:

Jag tror han är intresserad av dig. Men att känslorna för dig har svalnat lite. Jag kan inte säga vad ni ska göra. Men om du har försökt med allt så tycker jag jollen ligger hos han. Låt det vara ett tag. Tillslut kanske han tar sitt förnuft till fånga och börja smeka dig och kyssa dig när du minst anar det.

Jag tror snarare att bollen ligger hos henne, HON får visa att hon är kåt på honom och vill ligga med honom. Hela problemet har mest troligt varit att bollen alltid legat hos honom och han tröttnat på att inte få samma entusiasm tillbaka
Svar på tråden Är han inte atraherad av mig längre