• Anonym (Brainwash)

Har hon varit otrogen eller inte?

Min sambo och jag varit ihop sedan 2011 och har en son ihop. Igår kväll när vi skulle han mysig stund ihop kläckte hon spontant ur sig att; jag var den bästa älskaren hon haft. I normala fall så är det ju något positivt och lätt att ta åt sig om man erfarenhet sedan tidigare men problemet är att när vi träffades var hon oskuld och vad jag vet så har hon inte någon annan än mig medans vi varit ihop. I stundens lekte vi färdigt ändå men jag kan inte släppa detta ändå utan konfronterade henne idag. Jag ville veta vad hon menade och hon gick in i en försvars ställning. Hon medgav att det var klumpigt sagt och frågade om man inte kunde säga det ändå? Ja sa nej inte utan att man jämför med någon annan. Men jag kan inte släppa det hon sa utan jag känner mer för att gå till botten med det. Frågan är om jag ska? Har det hänt något så är det nog länge sen på sitt gamla jobb då det förekom rykten att hon skulle hånglat med en annan. Hon vet min inställning att man är otrogen så är det kört. Jag hade inte förlåtit det men vi har som sagt en son ihop och vill samtidigt inte förstöra för familjeliv. Ska jag släppa de tacksam för svar!

• Svar på tråden Har hon varit otrogen eller inte?
  • Anonym (Omg)

Men herregud, får folk inte säga fel någon gång? Hon menade väl att du är en bra älskare. 

Men visst, leta fel. Det är ju ett säkert sätt att förstöra en relation. 

• Anonym (Hm)

Oj. Svårt! Jag förstår precis hur du känner och hade också haft svårt att släppa det. Samtidigt känns det som något man kanske skulle kunna säga ändå. Något som alla liksom säger och att det bara kom av farten. Precis som man skulle kunna säga att man avskyr sill fast man aldrig provat det. Dålig jämförelse kanske, men du förstår hur jag menar. Eller att gillar Maldiverna mer än Grekland, fast man bara varit på en av platserna. 

• Anonym (Beror på)

Så det är ok att hångla men inte ligga. Bra om ni är tydliga med vilka gränser som gäller.

Kan det vara så att hon inte var oskuld när ni träffades? Hur hundra säker är du på att du var hennes första..? Men annars ja, då har hon varit otrogen.

• Anonym (Brainwash)

Jag vet till 100% att hon var oskuld när vi träffades och jag behöver inte gå in på detaljer. Visst kan man säga fel saker men detta är lite djupare än vanligt. Jag har aldrig hört något sånt här från henne tidigare.

• Anonym (Stina)

Men ge dig! Varför ska du noja över ett uttryck hon slängde ur sig i stundens hetta. Hon levde väl in sig i rollen som någon hon sett på tv. 

• Anonym (Beror på)

Hur som helst kommer du inte kunna gå till botten med det hon sa. Hur ska du kunna ta reda på om hon varit otrogen? Fråga hennes kollegor...? Nä.

• Anonym (Omg)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-12-14 19:38:29 följande:

Så det är ok att hångla men inte ligga. Bra om ni är tydliga med vilka gränser som gäller.

Kan det vara så att hon inte var oskuld när ni träffades? Hur hundra säker är du på att du var hennes första..? Men annars ja, då har hon varit otrogen.

Vet du att hon har hånglet då?
  • Anonym (Myra)

Ja, det var märkligt. Otrogen är ju inte enda alternativet. Hon var kanske inte oskuld när ni blev ihop? Som andra säger, kanske något hon bara sa som en komplimang men jag förstår dig faktiskt. Låter konstigt. Om du verkligen inte kan släppa det så prata med henne igen. Säg som det är att det känns konstigt för dig. Att ni vart ihop såpass länge, att du är den enda hon legat med men säger att du är den bästa älskare hon någonsin haft. I hennes läge kanske man hade sagt "har bara varit med dig, men du är bästa älskaren" eller något i den stilen.

• Anonym (Stina)

Dessutom är du en jäkla hycklare. Du skulle aldrig tolerera otrohet och skulle förstöra ert förhållande och riva upp livet för ditt barn över det men du avbryter inte sexet ni håller på med för DET är för viktigt för dig. 

• Anonym (Myra)

Läste nu att du är 100 på att hon va oskuld. Så ok. Väldigt märklig kommentar tycker jag.

Svar på tråden Har hon varit otrogen eller inte?