Har hon varit otrogen eller inte?
Min sambo och jag varit ihop sedan 2011 och har en son ihop. Igår kväll när vi skulle han mysig stund ihop kläckte hon spontant ur sig att; jag var den bästa älskaren hon haft. I normala fall så är det ju något positivt och lätt att ta åt sig om man erfarenhet sedan tidigare men problemet är att när vi träffades var hon oskuld och vad jag vet så har hon inte någon annan än mig medans vi varit ihop. I stundens lekte vi färdigt ändå men jag kan inte släppa detta ändå utan konfronterade henne idag. Jag ville veta vad hon menade och hon gick in i en försvars ställning. Hon medgav att det var klumpigt sagt och frågade om man inte kunde säga det ändå? Ja sa nej inte utan att man jämför med någon annan. Men jag kan inte släppa det hon sa utan jag känner mer för att gå till botten med det. Frågan är om jag ska? Har det hänt något så är det nog länge sen på sitt gamla jobb då det förekom rykten att hon skulle hånglat med en annan. Hon vet min inställning att man är otrogen så är det kört. Jag hade inte förlåtit det men vi har som sagt en son ihop och vill samtidigt inte förstöra för familjeliv. Ska jag släppa de tacksam för svar!