• Anonym (Brainwash)

Har hon varit otrogen eller inte?

Min sambo och jag varit ihop sedan 2011 och har en son ihop. Igår kväll när vi skulle han mysig stund ihop kläckte hon spontant ur sig att; jag var den bästa älskaren hon haft. I normala fall så är det ju något positivt och lätt att ta åt sig om man erfarenhet sedan tidigare men problemet är att när vi träffades var hon oskuld och vad jag vet så har hon inte någon annan än mig medans vi varit ihop. I stundens lekte vi färdigt ändå men jag kan inte släppa detta ändå utan konfronterade henne idag. Jag ville veta vad hon menade och hon gick in i en försvars ställning. Hon medgav att det var klumpigt sagt och frågade om man inte kunde säga det ändå? Ja sa nej inte utan att man jämför med någon annan. Men jag kan inte släppa det hon sa utan jag känner mer för att gå till botten med det. Frågan är om jag ska? Har det hänt något så är det nog länge sen på sitt gamla jobb då det förekom rykten att hon skulle hånglat med en annan. Hon vet min inställning att man är otrogen så är det kört. Jag hade inte förlåtit det men vi har som sagt en son ihop och vill samtidigt inte förstöra för familjeliv. Ska jag släppa de tacksam för svar!

• Svar på tråden Har hon varit otrogen eller inte?
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Brainwash) skrev 2024-12-14 20:39:00 följande:
    Det är inte så att hon varit hemma här varje kväll. Ibland har hon med jobbet åkt iväg över helgen på spa och annat kul på sitt gamla jobb och då har jag varit hemma och passat. 
    Precis. Inte för att försöka sätta hjärnspöken åt dig nu, men självklart finns det massor med tillfällen att vara otrogen om man vill! Och då inte bara vid såna där speciella tillfällen där man kan misstänka att saker kan hända utan en helt vanlig grå vardag.
  • Anonym (Brainwash)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 20:38:46 följande:
    Älskar du inte henne så är det bättre att du gör slut och låter henne finns kärleken med någon annan. Är du trogen? Det är ju ofta så att den som är svartsjuk är det för att den tror att andra är som den själv. 
    Jag är trogen alltid varit och kan rakryggad säga att jag aldrig någonsin varit otrogen eller hånglat med någon annan medan jag var tillsammans med någon. Min inställning är gör slut först innan man påbörjat något annat. Jag har haft min erbjudande men avböjt och sa redan tidigt; blir det inget med henne blir det inte med någon.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-12-14 20:35:42 följande:
    Kan man inte snedknulla bara för att man är mamma...?
    Absolut kan man det men frågan är ju om man inte kan råka utrycka sig klumpigt och säga, du är den bästa älskaren jag haft, även om man inte haft fler än en. 
  • Anonym (Omg)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-12-14 20:02:18 följande:
    Hur fan ska jag veta det...? Jag går på ts info.
    Och han vet inte. 
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Brainwash) skrev 2024-12-14 20:42:20 följande:
    Jag är trogen alltid varit och kan rakryggad säga att jag aldrig någonsin varit otrogen eller hånglat med någon annan medan jag var tillsammans med någon. Min inställning är gör slut först innan man påbörjat något annat. Jag har haft min erbjudande men avböjt och sa redan tidigt; blir det inget med henne blir det inte med någon.
    Men älskar du henne? Eller är det här bara ett sätt att göra slut utan att behöva känna dig som skurken? 
  • Anonym (Obehagligt)
    Anonym (Brainwash) skrev 2024-12-14 20:42:20 följande:
    Äh, gör slut. Du älskar henne uppenbarligen inte och du har en machoattityd. Ni blir säkert mycket lyckligare båda två.
  • Anonym (Brainwash)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 20:47:03 följande:
    Absolut kan man det men frågan är ju om man inte kan råka utrycka sig klumpigt och säga, du är den bästa älskaren jag haft, även om man inte haft fler än en. 
    Så logiken lämnar vi utanför här med andra ord? Men visst hon är den bästa jag älskat med och det svarade jag när henne när frågade mig det. Jag har dock en annan historia...
  • Anonym (Brainwash)
    Anonym (Obehagligt) skrev 2024-12-14 20:50:04 följande:
    Äh, gör slut. Du älskar henne uppenbarligen inte och du har en machoattityd. Ni blir säkert mycket lyckligare båda två.
    Har jag en macho attityd? Hur förklara du det? Du känner inte mig men du kanske vill brevväxla själv med mig eftersom du vill att jag ska lämna.
  • Anonym (Stina)

Jag kan ju också säga att det inte tror det hör till vanligheterna att vara otrogen just när man har småbarn hemma när man är kvinna. Jag känner faktiskt inte någon som ens varit sugen då. När barnen är lite äldre och slutat vara klistrade på mamman då är det nog vanligare än just småbarnsåren. 

• Anonym (Beror på)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 20:47:03 följande:
    Fast du ifrågasatte ju hur hon skulle ha hunnit ligga med någon annan. De har varit tillsammans i 13 år och du tror inte att hon skulle ha kunnat ha flera stycken per år om hon så hade velat...?
Svar på tråden Har hon varit otrogen eller inte?