Inlägg från: Anonym (Brainwash) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Brainwash)

Har hon varit otrogen eller inte?

Min sambo och jag varit ihop sedan 2011 och har en son ihop. Igår kväll när vi skulle han mysig stund ihop kläckte hon spontant ur sig att; jag var den bästa älskaren hon haft. I normala fall så är det ju något positivt och lätt att ta åt sig om man erfarenhet sedan tidigare men problemet är att när vi träffades var hon oskuld och vad jag vet så har hon inte någon annan än mig medans vi varit ihop. I stundens lekte vi färdigt ändå men jag kan inte släppa detta ändå utan konfronterade henne idag. Jag ville veta vad hon menade och hon gick in i en försvars ställning. Hon medgav att det var klumpigt sagt och frågade om man inte kunde säga det ändå? Ja sa nej inte utan att man jämför med någon annan. Men jag kan inte släppa det hon sa utan jag känner mer för att gå till botten med det. Frågan är om jag ska? Har det hänt något så är det nog länge sen på sitt gamla jobb då det förekom rykten att hon skulle hånglat med en annan. Hon vet min inställning att man är otrogen så är det kört. Jag hade inte förlåtit det men vi har som sagt en son ihop och vill samtidigt inte förstöra för familjeliv. Ska jag släppa de tacksam för svar!

• Svar på tråden Har hon varit otrogen eller inte?
  • Anonym (Brainwash)

Jag vet till 100% att hon var oskuld när vi träffades och jag behöver inte gå in på detaljer. Visst kan man säga fel saker men detta är lite djupare än vanligt. Jag har aldrig hört något sånt här från henne tidigare.

• Anonym (Brainwash)

Har jag sagt att det är okey att hon hånglat med någon annan? Som sagt det var bara ett rykte men när jag konfronterade henne den gången att gick ett rykte att hon hånglat med någon annan svarade hon; hur vet du det? Hon bekräftade direkt och det behöver man ju  inte vara någon einstein för att fatta. Jag är inget kontroll freak men det är hennes uttalande emellanåt som gör att jag blir misstänksam. Detta tog priset och såg på henne hon blev tagen på sängen. Hon ville inte fortsätta prata om det utan började prata om något annat. Jag läser svaren och kan inte påstå att jag får något större gehör utan att det är jag det är fel på. Se det från min sida inte hennes och vad hade ni gjort, sagt. Hade detta varit okey för er?

• Anonym (Brainwash)

Ett rykte behöver ju inte vara sant eller hur? Jag kan som sagt inte bevisa något.

• Anonym (Brainwash)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-12-14 20:14:50 följande:
    Hennes uttalande den gången kan ju tas som ett erkännande. Men du kan inte bevisa något den här gången heller tyvärr. Eller hur tänkte du?
    Exakt jag kan ju inte bevisa eftersom jag inte var där på plats. Jag har ju inte sett något själv utan gått bara på hennes uttalande och beteende.
  • Anonym (Brainwash)

Jag vet att hon älskar mig och jag känner fortfarande mycket för henne och skulle det varit så att det förekommit hångel så kan jag ha överseende med det så länge det inte fortsatt förekommer. Att man förlustar sig med någon är ju en annan femma och det fattar väl vem som helst? 

• Anonym (Brainwash)
    Anonym (Obehagligt) skrev 2024-12-14 20:25:28 följande:

Så hur skulle du "gå till botten med det"?

Ja du snacka med henne igen men det är väl inte lönt för att jag lär väl inte gå något vettigt svar? En sak att vilja något det andra är om det lönt? Jag väljer det sistnämnda. Jag får väl leva med ovissheten och visst det kommer påverka min prestation framöver i sängkammaren. Kan väl inte påstå att jag har någon jätte lust nu direkt. 
  • Anonym (Brainwash)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-12-14 20:35:42 följande:
    Kan man inte snedknulla bara för att man är mamma...?
    Det är inte så att hon varit hemma här varje kväll. Ibland har hon med jobbet åkt iväg över helgen på spa och annat kul på sitt gamla jobb och då har jag varit hemma och passat. 
  • Anonym (Brainwash)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 20:38:46 följande:
    Älskar du inte henne så är det bättre att du gör slut och låter henne finns kärleken med någon annan. Är du trogen? Det är ju ofta så att den som är svartsjuk är det för att den tror att andra är som den själv. 
    Jag är trogen alltid varit och kan rakryggad säga att jag aldrig någonsin varit otrogen eller hånglat med någon annan medan jag var tillsammans med någon. Min inställning är gör slut först innan man påbörjat något annat. Jag har haft min erbjudande men avböjt och sa redan tidigt; blir det inget med henne blir det inte med någon.
  • Anonym (Brainwash)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 20:47:03 följande:
    Absolut kan man det men frågan är ju om man inte kan råka utrycka sig klumpigt och säga, du är den bästa älskaren jag haft, även om man inte haft fler än en. 
    Så logiken lämnar vi utanför här med andra ord? Men visst hon är den bästa jag älskat med och det svarade jag när henne när frågade mig det. Jag har dock en annan historia...
  • Anonym (Brainwash)
    Anonym (Obehagligt) skrev 2024-12-14 20:50:04 följande:
    Äh, gör slut. Du älskar henne uppenbarligen inte och du har en machoattityd. Ni blir säkert mycket lyckligare båda två.
    Har jag en macho attityd? Hur förklara du det? Du känner inte mig men du kanske vill brevväxla själv med mig eftersom du vill att jag ska lämna.
  • Anonym (Brainwash)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 20:48:42 följande:
    Men älskar du henne? Eller är det här bara ett sätt att göra slut utan att behöva känna dig som skurken? 
    Som sagt nånstans inom mig älskar jag fortfarande henne eftersom jag dras till henne om och om igen. Men försök inte övertyga mig att det bara är vi som har problem ibland för det har alla. I stort sett alla ljuger över hur lyckliga dom är och att det förekommer inga bråk. Skitsnack allt ihop och det ska bara synas utåt att man har det så bra. Men jag känner kemi med henne!
  • Anonym (Brainwash)

Om jag frågar er har ni barn själva? 

• Anonym (Brainwash)
    Anonym (Stina) skrev 2024-12-14 21:15:54 följande:

Och jag har aldrig varit otrogen mer än i fantasin och jag hade lätt kunnat kläcka ur mig någon lika dum kommentar som din tjej. 

Ok ja vad gör man inte för sina barn? Dom kommer först och främst och jag vet att kvinnor ibland kläcker ur sig korkade kommentarer. Håller med dig angående fantasin och även drömmen. Solig
  • Anonym (Brainwash)

Litegrann så känner jag också så ville bara veta mer ur ett kvinnligt perspektiv vad det är man menar?

Svar på tråden Har hon varit otrogen eller inte?