Inlägg från: Tyra myra |Visa alla inlägg
  • Tyra myra

Min man kommer för snabbt

Den genomsnittliga tiden för ett samlag ligger på strax under 5 minuter. Så ni behöver inte känna er ensamma om detta.  Samtidig orgasm är något väldigt sällsynt och inget man bör sträva mot.  

Att din partner inte klarar längre än ett par minuter behöver inte betyda att sexet är sämre. Det finns gott om tekniker som ger er orgasmer ändå, så häng inte upp er på tiden han penetrerar.  Själva pressen som detta ger kan göra det ännu svårare för honom.  När han ser att han kan göra det skönt för dig så kommer det att reda ut sig även för honom

• Tyra myra
    Anonym (Em) skrev 2024-12-14 22:23:37 följande:

Nej alltså så sällsynt är det ju inte! Jag strävar alltid mot det, det förhöjer upplevelsen! Varför tycker du att man inte bör sträva mot det? 

Du får nog acceptera att du och din partner är lyckligt lottade.  För flertalet händer det någon enstaka gång.Solig
  • Tyra myra
    spjuver skrev 2024-12-15 08:28:31 följande:

Jag har liknande problem fast det var ännu värre när jag var yngre, då kom jag typ direkt när jag fått in 2 tredjedelar av penisen. Utan kondom kommer jag efter 3 till 4 långsamma juck. Nu använder jag kondom med bedövningsmedel i och kan kontrollera situationen bättre. Klarar av att jucka i ett normalt tempo i iallafall 3-4 min.

Bra jobbat !

Upplevde du att pressen minskade när du kunde fortsätta längre?
  • Tyra myra

Vill tydliggöra att det är sällsynt att båda får orgasm samtidigt.  Att båda får orgasm under den sexuella akten är självklart eftersträvansvärt.  

Det vanligaste är att någon av parterna får orgasm efter eller före den andre

Svar på tråden Min man kommer för snabbt