Inlägg från: Anonym (Em) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Em)

Min man kommer för snabbt

Tyra myra skrev 2024-12-14 21:32:32 följande:

Den genomsnittliga tiden för ett samlag ligger på strax under 5 minuter. Så ni behöver inte känna er ensamma om detta.  Samtidig orgasm är något väldigt sällsynt och inget man bör sträva mot.  

Nej alltså så sällsynt är det ju inte! Jag strävar alltid mot det, det förhöjer upplevelsen! Varför tycker du att man inte bör sträva mot det? 

• Anonym (Em)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-14 22:40:31 följande:
    Är du man eller kvinna?

Jag kommer aldrig vid sex, så att komma samtidigt finns liksom inte ens på kartan för mig. Många andra kvinnor kommer inte heller vid sex, eller kommer sällan. En hel del fejkar orgasm. Jag föredrar att inte förvänta mig eller sträva efter det eftersom det lätt leder till besatthet och besvikelse.
    Jag är kvinna och kommer alltid vid sex. Ser till att alltid komma, annars blir jag ju inte tillfredsställd! Med det sagt kommer jag inte av enbart samlag, utan jag själv eller killen använder även fingrar eller hjälpmedel på klittan. 
  • Anonym (Em)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-15 11:10:43 följande:
    Vad bra för dig. Men du måste inse att alla kvinnor inte är som du. Jag kommer aldrig vid sex trots härligt oralsex, vibratorer, kåthet etc. Jag kan komma när jag är helt ensam, men inte ens då lyckas jag alltid. Så för mig är det en utopi.

Bara för att ge lite perspektiv.

Mm jag är medveten om att det är olika. Men att skriva att det är väldigt sällsynt att man kommer samtidigt är ju helt fel så där kan ju jag lämna lite perspektiv. 

Svar på tråden Min man kommer för snabbt