Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Min man kommer för snabbt

Anonym (Em) skrev 2024-12-14 22:23:37 följande:

Nej alltså så sällsynt är det ju inte! Jag strävar alltid mot det, det förhöjer upplevelsen! Varför tycker du att man inte bör sträva mot det? 

Är du man eller kvinna?

Jag kommer aldrig vid sex, så att komma samtidigt finns liksom inte ens på kartan för mig. Många andra kvinnor kommer inte heller vid sex, eller kommer sällan. En hel del fejkar orgasm. Jag föredrar att inte förvänta mig eller sträva efter det eftersom det lätt leder till besatthet och besvikelse.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Em) skrev 2024-12-15 06:15:40 följande:
    Jag är kvinna och kommer alltid vid sex. Ser till att alltid komma, annars blir jag ju inte tillfredsställd! Med det sagt kommer jag inte av enbart samlag, utan jag själv eller killen använder även fingrar eller hjälpmedel på klittan. 
    Vad bra för dig. Men du måste inse att alla kvinnor inte är som du. Jag kommer aldrig vid sex trots härligt oralsex, vibratorer, kåthet etc. Jag kan komma när jag är helt ensam, men inte ens då lyckas jag alltid. Så för mig är det en utopi.

Bara för att ge lite perspektiv.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Lilly) skrev 2024-12-15 18:22:48 följande:

Vaaaa???
    Det betyder ju bara att han är så kåt på dig att han kommer fort, jag själv är trött på killar som måste hålla på i 40 minuter för att komma. Jag får alltid dåligt självförtroende och tror att de inte är tillräckligt kåta på mig.

Det där stämmer inte alls. Folk är olika känsliga och är olika även på denna punkt. Behöver inte alls vara kopplat till kåthet.

Är det verkligen kul att vara med en man som man inte kan kn*lla med mer än en minut?

Jag hade en kk som också hade svårt att komma och vi höll på i timmar (oralsex, penetration, oralsex, petting, penetration igen osv osv). Bland det bästa sex jag haft. Och ja, han var jättekåt förstås.
Svar på tråden Min man kommer för snabbt