Hur ska man reagera?
Svartsjuka har inget med offret att göra, det är en sjuka hos den som anklagar. Uppmana denne att söka terapi för att bota sin neurotiska läggning. Svartsjuka har förstört många förhållanden.
Svartsjuka har inget med offret att göra, det är en sjuka hos den som anklagar. Uppmana denne att söka terapi för att bota sin neurotiska läggning. Svartsjuka har förstört många förhållanden.
Tack för alla fina och genomtänkta svar allihopa.
jag tycker kanske inte att det spelar någon roll men om det gör det så är jag man och min sambo är kvinna.
Jag har tyvärr hamnat i träsket att jag begränsar mig själv och försöker bevisa att jag är oskyldig. Jag undviker vara med på saker där min sambo inte är med. Jag undviker att scrolla igenom typ Instagram och så när hon är i närheten. Jag undviker att svara på meddelanden jag fått från exempelvis mina föräldrar när hon ser. Jag har slagit av notiser i typ var enda app för det kommer alltid kommentarer om min telefon plingar till.
Jag har verkligen ingenting att dölja. Inte ett smack! Men jag ser ju här när jag skriver detta att mycket handlar om mitt mobiltelefonanvändande.