• Anonym (Man)

Vanligt att vara otrogen?

Är en gift man i mina bästa år som drömmer om att ha en älskarinna. Vill fortsätta vara gift med min fru men vänsterprassla lite med jämna mellanrum. Är bara ute efter skön varierande sex och lite spänning i vardagen. Helst hade jag velat träffa kvinnor i stadiga förhållanden som vill samma som jag så man inte råkar ut för någon klängig typ som kärar ner sig i mig... en relativt ung milf är drömmen.

Finns det något bra sätt att komma i kontakt med kvinnor som vill samma som jag men där man ändå kan vara hyfsat anonym tills man träffas irl? Att ragga på krogen är inte aktuellt.

Är det vanligt, är det många här som är otrogna men ändå nöjda med sitt förhållande?

• Svar på tråden Vanligt att vara otrogen?
  • Anonym (Myra)

Jag tycker också att ts ska visa denna tråd för sin fru. Redan nu säga vad han har för vidriga planer. Då vet hon vilket bottenskrap hon är gift med och kan välja att lämna om hon vill och slippa leva i en total lögn med ett rötägg.

Kan inte förstå att man sitter och planerar hur man ska bedra sin fru. Börjar undra om detta verkligen är på riktigt.

• Anonym (Inte som de andra barnen)
    Anonym (Myra) skrev 2024-12-25 17:37:20 följande:

Jag tycker också att ts ska visa denna tråd för sin fru. Redan nu säga vad han har för vidriga planer. Då vet hon vilket bottenskrap hon är gift med och kan välja att lämna om hon vill och slippa leva i en total lögn med ett rötägg.

Kan inte förstå att man sitter och planerar hur man ska bedra sin fru. Börjar undra om detta verkligen är på riktigt.

Jag var missnöjd i åtta år innan det hände. Så det kan du tro att det funderas på och man hoppas i det längsta på en förändring.
  • EnAnonumius
    Anonym (Inte som de andra barnen) skrev 2024-12-25 17:12:01 följande:
    Det är en förklaring bland många till att män inte lämnar, utan istället söker sex utanför sin primära relation.

Om du hade bekvämat dig med att läsa mina poster (genom att trycka på visa endast i undermenyn på knappen med "..." ) innan du försökte med "en förklaring bland många"  och pumpa på med en massa meningslös statistik, så hade du sett att jag aldrig har/haft har några problem med att söka sex utan för relationen, så länge alla inblandade är medvetna om varandra. Det jag vänder mig emot är att vissa anser att lögner, bedrägeri och att gå bakom ryggen är rätt sätt att göra det på.
    Står att läsa bland annat i mina poster #5, #10 och #25.
    Ser du och förstår signifikant skillnad?

Så du har kommit, i grund och botten, med en icke förklaring riktad mot mig, i din post här.

Anonym (Inte som de andra barnen) skrev 2024-12-25 17:39:24 följande:
    Jag var missnöjd i åtta år innan det hände. Så det kan du tro att det funderas på och man hoppas i det längsta på en förändring.

Märkligt är också att du inte reflekterar över vad TS själv skriver i sin TrådStart.
    Han påstår ju att han är nöjd med förhållande.. Läs hans sista mening som är en fråga så står det där att han är nöjd med förhållandet.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Myra) skrev 2024-12-25 17:37:20 följande:

Tyvärr så finns det sådan här bottenskrap både bland män och kvinnor.. 😒

• Anonym (Inte som de andra barnen)
    EnAnonumius skrev 2024-12-25 21:30:57 följande:Märkligt är också att du inte reflekterar över vad TS själv skriver i sin TrådStart.

Han påstår ju att han är nöjd med förhållande.. Läs hans sista mening som är en fråga så står det där att han är nöjd med förhållandet.

Nöjd med förhållandet ja, med bristen på sex nej.

Om det inte var så hade TS knappast behövt skriva tråden från början. Då hade han bara varit nöjd, utan återkommande tankar på otrohet.
  • Anonym (Pi II)
    EnAnonumius skrev 2024-12-23 19:57:55 följande:
    Jaha OCH?

Skriver du på ett öppet debattforum där alla får delta, så är det dina problem om du inte tål att läsa vissa inlägg. Så nej mig blir du inte av med, då jag har samma rätt att skriva i din tråd som du och alla andra har så länge jag följer reglerna.
    Så det är bara för dig att gilla läget.

Med det sagt..

Och du skulle må bra av att lära dig vikten av att vara ärlig mot den du påstår dig älska och även påstår att du har ett bra förhållande med.

Du förvillar rätten att få skriva med att du bör/måste skriva i trådar där du inte kan hålla dig till ämnet. Du får slå dig själv hårt på näsan också, men andra kanske uppmanar dig att låta bli? Känner du då att du måste göra det tre gånger om dagen i flera år, precis som när du blir ombedd att inte sprida det trams?

Frågan han ställer är varför du envisas med att lägga dig i sådant du far ont av? Och att han inte bryr sig om dina inlägg. 

• Anonym (Pi II)

Ja, det är väldigt vanligt med otrohet. 

Det finns mängder med undersökningar att fördjupa sig i eller läsa en av de tusentals artiklar som skrivits i ämnet. Det kommer att ge ett mycket lämpligare svar än du någonsin kommer att få på det här forumet. 

• Anonym (Myra)
    EnAnonumius skrev 2024-12-25 21:32:44 följande:
    Tyvärr så finns det sådan här bottenskrap både bland män och kvinnor.. 😒
    Ja absolut, självklart finns det hos båda könen men ts är en man och har fru därav skrev jag stackars hans fru. Men ja, uschhh
  • EnAnonumius
    Anonym (Inte som de andra barnen) skrev 2024-12-25 21:52:40 följande:
    Nöjd med förhållandet ja, med bristen på sex nej.

Om det inte var så hade TS knappast behövt skriva tråden från början. Då hade han bara varit nöjd, utan återkommande tankar på otrohet.
    Vilket av sina poster, inkluderat sin TrådStart, skriver TS att han har "brist på sex" i sitt  förhållande?

Du vet, det finns faktiskt stolpskott, som vill vara otrogen för "att få lite spänning och variation i sitt sexliv".
    Det skriver också TS själv i post #7 att han vill ha "spänning och variation" i hans sexliv, så det behöver inte alls betyda att han är otrogen p.g.a något "sexbrist".

• EnAnonumius
    Anonym (Myra) skrev 2024-12-26 00:32:20 följande:
    Ja absolut, självklart finns det hos båda könen men ts är en man och har fru därav skrev jag stackars hans fru. Men ja, uschhh
    I det håller jag med.
    Det är bara ren egoism det TS vill syssla med.
Svar på tråden Vanligt att vara otrogen?