Går inte att dejta män idag
Jag tror att många kvinnor är för seriösa och ambitiösa i sitt letande efter en man. Ta inte saker på så stort allvar och ta inte med en mental checklista över egenskaper som ska bockas av under första dejten.
Jag tror att många kvinnor är för seriösa och ambitiösa i sitt letande efter en man. Ta inte saker på så stort allvar och ta inte med en mental checklista över egenskaper som ska bockas av under första dejten.
Jag känner igen mig jätte mycket i det du skriver fast som kille. Jag har dock lyckats jätte mycket med dejtade på nätet. Mina kompissar brukat fråga hur gör du för att lyckas träffa alla kvinnor.
Jag brukar säga att på varje dejt har jag minst 20 stycket olika konversationer som inte fungeta där det är standard frågor och skit. Låter lite som en anställningsintervju.
Men ibland 1/20 så bara klickar det och konversationen rullar på man funkar ihopp på nått sätt. Och oftast är det samma typ av kvinnor man träffar. Man har en typ liksom.
Jag brukar säga att max 1 vecka eller nått sen måste man träffas på en dejt. För annars dör konversationen ut.
Det finns inte mer att skriva om osv. Man måste ses så man får veta om det finns någon kemi eller intresse helt enkelt.
Så när du matcha rätt så märker du det. Och dra inte ut på dejten! Utan se till så den blir av.
Det är mitt erfarenhet iaf.