Smällare och raketer, vem?
Hej, jag skriver detta inlägget för jag är redigt förbannad just nu. Jag bor i södra Sverige i en relativt liten stad
Hej, jag skriver detta inlägget för jag är redigt förbannad just nu. Jag bor i södra Sverige i en relativt liten stad
Håller med. Föbjud eländet. Blir nedskräpning och jobbigt för djuren. Någon raket kommer hamna fel och starta en brand. Någon kommer bli av med ett finger eller kanske bli blind.
Sedan har vi en ny grupp i samhället som använder fyverkerier på ett livsfarligt sätt. Man skjuter mot människor, fastigheter och fordon. Sjukt
Finns inget bra med fyverkerier. Låt bara riktiga pyrotekniker använda det eller förbjud helt och hållet.
Passa er så ni inte får en raket i ansiktet.
Åhh va hemskt med smällare och fyrverkerier! Det får man inte göra!
Åhh va hemskt med smällare och fyrverkerier! Det får man inte göra!
De smällde mycket igår, men det var ju trotts allt nyårsafton och då får man smälla litegranna, men det är synd litegranna ändå att djur blir rädda.
Grannen sköt av en jäkla pjäs inatt, hade ungarnas kaniner levt så hade dom nog dött efter det..
Dom överlevde 2023 års fyrverkeri men det här var rejälare by far, så på ett vis tur dom blev tagna av räven