Pojkvän har blivit så otroligt otrevlig
Min sambo har verkligen blivit så otroligt sur gentemot mig.. vi har varit tillsammans i 5 år, har en son på 2 år. Han skulle aldrig någonsin slå mig eller något sådant, men han har blivit så extremt tjurig o fnäser på exakt allt. Detta då t.o.m. min mamma reagerat o frågat mig vilket känns pinsamt. De första åren var han jätte gullig o grejer men sen vi fick barn har allt gått utför vilket gör mig väldigt ledsen. Vi har inte haft sex sen sonen föddes. Jag har försökt ta upp det men får liksom inget svar. jag vill inte ens försöka för om jag råkar sätta mig så jag nuddar hans ben säger han: va fan trycker du din röv på mig för? Samtidigt säger han gång på gång att han aldrig kommer lämna mig för vem orkar dejta igen. Det är som han bara tar mig för givet att jag inte skulle lämna han heller. Det är svårt att förklara men om jag tex ställer en simpel fråga fnäser han otrevligt. Tex så renoverat vi ett rum o jag vet att han satte upp lister. jag gick för att kolla hur det såg ut o det luktade Lim. Jag sa bara då att det luktar lim för jag hade ingen aning om att han använde det. Då gänder han i otrevlig ton: det är för att jag använde lim. Det är svårt att förklara men min mamma var med o jag tror inte han såg henne för då skulle han inte säga så men hon blev bara tyst k gick upp. sitter vi o äter o jag tex har skurit bort en bit kött med mycket senor o slänger frågade han typ 5 gånger varför jag slängde det? Istället för att bara acceptera att jag gjorde det. istället Nästan dumförklarar han mig o fråga: varför slänger du det? varför gav du inte till mig? Jag svarar att jag tänkte inte på det. då släpper han det inte där utan fortsätter med varför? Detta reagerade min mamma på..
det blir inte bättre för att min syster typ träffat den perfekta pojkvännen, en riktig gentleman. han köpte julklappar till oss alla trots att vi bara träffats 3 gånger typ. O köpte julklapp till vår son för 500 kr. när man träffar honom beter han sig som en riktig gengelsman emot oss alla. Jag är jätte glad för min systers skull men det börjar kännas som det blir mer uppenbart att iaf min mamma avgudar honom o ogillar min sambo som hon tidigare verkligen gillar för då var han alltid trevlig. Jjag vet inte om det bara blivit så eller om han fått en slags depression insamlandet med barnet. Han verkligen hatar att träffa folk med o vill helst att vi ska sitta hemma ssjälva. Va hade ni gjort?