Siripiri skrev 2025-01-10 09:22:04 följande:
Ja alltså BM verkar inte bry sig när man säger att man plussar svagt. Dem säger alltid att ett plus är ett plus, men styrkan på den strecket och en ökning/eller inte säger faktiskt en del hur det går för en, iallafall i början. Sen kan det bli såpass mycket HCG att stickan inte ' klarar av de ' och då får man spä ut urinet.
Fick du bara 1-2v lär din ägglossning komma som vanligt
det har den gjort dem andra gångerna jag bara kommit upp i det med. Hade 2-3v på digitalt när den var sen två dagar.
tempar du? 
ja men precis! Tror det med. Jag kände mig inte alls gravid den här gången, jämfört med hur mkt ?gravid? jag kände mig redan innan plusset när jag väntade sonen. Så jag blev inte förvånad när jag började blöda.
Blödningen kom ca en vecka efter att mensen skulle kommit i vanliga fall. nu är jag på cd 14, brukar vanligtvis ha ägglossning på dag 17-18 men nu idag så steg tempen så verkar eventuellt som jag redan ägglossat igår då. Isåfall har jag ägglossat tidigare än någonsin.
Men om man utgår från hur min cykel skulle ha varit om jag aldrig blivit gravid förra cykeln över huvud taget så skulle jag haft ägglossning nu för någon dag sedan. Intressant om det blev så isåfall. Alltså att jag ägglossade 17/18 dagar efter BIM förra månaden och inte efter när jag började blöda av missfallet?